Бионсе среща себе си от миналото в нова реклама на Pepsi


Поп звездата Бионсе участва в новата телевизионна реклама на Pepsi.

Видеото е част от ангажиментите й към глобалната марка, чието лице тя стана в края на миналата година. То показва как Бионсе тренира танци в студио, а в огледалата вижда свои образи от миналото – себе си в костюмите от някои от най-известните си музикални хитове. Рекламата я показва в облеклото й от “Mirrors”, “Bootylicious”, която изпя с Destiny’s Child, “Crazy in Love”, “All the Single Ladies (Put a Ring on it)”.

С този телевизионен спот Pepsi отново залага на практиката “celebrity endorsement” ("популяризиране от известни личности"), в която брандът се олицетворява със суперзвезда и привлича вниманието на милионите й фенове - рекламна инициатива, която само големите компании могат да си позволят.

Клипът е дело на агенция 180 Los Anglis, САЩ. Ето го и него. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес