Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Боб Дилън в силна реклама на "Крайслер"
Оставете германците да произвеждат страхотна бира. Позволете на швейцарците да правят най-добрите часовници. Нека китайците сглобят мобилния ви телефон. Ние ще направим вашата кола.
Това съветва американците Боб Дилън в нова, силна реклама на "Крайслер“, излъчена в големия финал на американската футболна лига Супербоул в неделя. Видеото е сочено за една от петте най-успешни мултимилионни кампании в блока на спортната надпревара, когато цяла Америка традиционно е пред малкия екран.
През миналата година "Крайслер" представи рекламата "Halftime in America" с участието на Клинт Истууд, а през 2011 г. - "Imported from Detroit" с Еминем. Компанията продължава да кара публиката да се чувства горда от етикета "Произведено в Америка". Това се случва, докато американската автомобилна индустрия продължително се бори с чуждестранната конкуренция на европейските и японски автомобили.
Ето и видеото - то е рекламата ни за деня. С него събра овации американската агенция Global Hue.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.