Боряна Манолова за новия слоган на Siemens - „Ingenuity for life”

Боряна Манолова за новия слоган на Siemens - „Ingenuity for life”

Боряна Манолова за новия слоган на Siemens - „Ingenuity for life”

„Ingenuity for life” е новият слоган на Siemens, лансиран в началото на тази година. Фразата изразява стремежът на компанията да затвърди и разшири глобалното си позициониране в автоматизацията, електрификацията и дигитализацията. Слоганът въплъщава идеологията на Siemens от почти 170 години да съчетава изобретателност, отговорност, надеждност и експертни знания в мисията си да направи живота на човечеството по-добър.

Повече подробности за новия слоган разкрива д-р инж. Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на Siemens България.

- Г-жо Манолова, в началото на годината Siemens AG стартира мащабна комуникационна кампания във връзка с лансирането на новия слоган на компанията Ingenuity for life. Siemens България също е част от тази кампания. Защо бе необходим нов слоган и защо сега?

- Новият слоган бе официално лансиран в началото на 2016 г. Целта му е да се даде по-нататъшен тласък на глобалното позициониране на компанията и да се постави акцент върху основната й мисия: да осигурява добавена стойност за клиентите и за обществото чрез силата на иновациите.

Това не е ново позициониране на марката, а по-скоро утвърждаване и акцентиране върху сегашното ни позициониране и израз на амбициите ни за бъдещето. Siemens е един от най-силните корпоративни брандове в света и този актив трябва да се поддържа и развива. В този смисъл новият слоган надгражда и затвърждава вече съществуващите асоциации с марката Siemens, а именно иновативност, високо качество и надеждност.

200-годишнината от рождението на основателя на компанията Вернер фон Сименс, която празнуваме тази година, е идеална възможност да представим нашата интерпретация на изобретателността и иновационна сила в цифровата ера. Новият слоган вече ще фигурира на всички корпоративни материали успоредно с логото на компанията, което ще остане непроменено, обвързвайки по този начин и чисто графично традициите и бъдещето, символ на които е Siemens.

- Какво означава Ingenuity for Life?

- Буквално преведено, Ingenuity означава находчивост, изобретателност, способност за решаване на проблеми, но зад новия корпоративен слоган стоят много повече конотации. Ingenuity for Life – това е инженерно съвършенство, предприемчив дух, иновационна сила и отговорност както към клиентите си, така и към служителите и обществото.

Зад самата дума Ingenuity в слогана се крият три други англоезични понятия, а именно innovation, engineering и genius. От близо 170 години Siemens е олицетворение на инженерния гений, който прави живота на хората по-добър. Продуктите, решенията и услугите, които предлагаме, променят средата, в която живеем всички, и създават дългосрочна добавена стойност за клиентите, гражданите, общностите и обществото като цяло. Това е смисълът на „for life”.

Новият слоган е част от Визия 2020 – мащабната програма на компанията, която цели да затвърди и разшири глобалното позициониране на Siemens в автоматизацията, електрификацията и дигитализацията. В този смисъл той е отражение на мисията и визията на компанията за бъдещето. Именно Ingenuity for life е това, което ни позволява да „превръщаме значимото в реално”.

- Какви са акцентите на по-нататъшното позициониране на Siemens, залегнали зад разработването на новия слоган?

- Ingenuity for Life бе избрано на базата на цялостен анализ на марката, по време на който клиенти и служители бяха интервюирани в глобален мащаб. Резултатите от този анализ показаха 4 основни ценности на бранда, върху които искаме да се акцентираме, и които показват как служителите на Siemens мислят, действат и работят в синхрон помежду си и с клиентите, партньорите и обществото.

Първата от тях е нашето ноу-хау, което се изразява в нашата клиентска експертиза и надеждни технологии в основните ни бизнес сфери. Иновативният дух е това, което ни позволява да предлагаме новаторски технологии, осигуряващи добавена стойност за клиентите ни, като се базираме на задълбочено разбиране на техните нужди. Надеждността на марката се изразява в гарантирането на възможно най-високо качество на продуктите ни и постигането на обещаните резултати. Отговорността ни като компания осигурява трайна стойност за нашите клиенти, служители, околната среда и обществото. Това са посланията и ценностите, които са били движещи за Siemens от самото начало на съществуването на компанията и които са в основата на новия слоган. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ