Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бразилия иска забрана на реклама с Жизел Бюндхен
Бразилското министерство на жените апелира да бъде спряно излъчването в страната на реклами на марката бельо Hope с участието на супермодела Жизел Бюндхен.
Министерството е призовало рекламният регулатор да забрани рекламите, защото „засилва неправилно налагане на стереотип на жените като сексуален обект“, пише BBC. В сюжета на поредицата от реклами изкусителната Бюнхен по бельо отвлича вниманието на мъжа си, докато му съобщава лоши новини, като например, че е ударила колата. Една от рекламите с манекенката можете да видите след този текст.
Според властите тази реклама „игнорира прогреса към прекратяването на сексистките практики. Освен това тя пресъздава дискриминация спрямо жените“. Тв кампанията според министерството изпраща съобщение, че „чувствеността може да разтопи всеки мъж“ и казва на бразилските жени „да използват чара си, за да неутрализират реакциите на съпрузите си“.
От Hope коментираха, че Жизел Бюндхен, която е сред най-успешните бразилски модели в света, показва с добро чувство за хумор, че „естествената чувственост на бразилките, известна в целия свят, може да бъде ефективно оръжие, когато се сервират лоши новини“.
През 2010 г. министерството предизвика забраната на реклама с Парис Хилтън.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.