Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдещето на мобилните разплащания се случва сега
Вече не се коментира кога и как мобилният интернет ще се разгърне като разплащателна платформа. Това вече се случва в повечето икономики.
За маркетинга тази тенденция означава увеличаващо се значение на мобилната реклама.
Разплащането чрез смартфони и таблети се глобализира и има безграничен потенциал, посочва материал на Business Insider. Мнозина в съвременните потребителски общества вече адаптираха навика да управляват парите си чрез телефона. Особено сред по-младите демографски групи. Иде интернет експанзия на пренасочването на парични потоци. Тя ще се случи в движение.
Очаква се през 2013 г. мобилните транзакции да съставят около 4% от всички кредитни и дебитни транзакции по света и 2% от тези в САЩ. Процентът може би не изглежда достатъчно мащабен, но през последните пет години тези транзакции имат среден годишен ръст от 118% само в САЩ, което е показателно за нарастващото им значение. В Африка и Азиатско-тихоокеанския регион те имат дори по-голям дял от всички транзакции.
Какво точно представлява мобилното разплащане? По този въпрос има големи обърквания. По същество то се прави, когато мобилно устройство, свързано с интернет, посредничи при преноса на пари и прави транзакция, която иначе е могла да се случи и чрез познатата кредитна карта на физически носител, като плащане на каса, в магазин или на друго място, където се правят продажби. Мобилните транзакции са широка категория, която включва мобилна търговия, или т.нар. е-търговия, правена чрез приложения или отворени от мобилните устройства уебсайтове.
Милиони потребители по света бързо се запознават с възможността да преглеждат мобилни портфейли, да управляват разплащания чрез приложения или да сканират QR кодове много скоро, след като се сдобиват със смартфон. Те правят онлайн и офлайн поръчки. Starbucks в САЩ е една от компаниите, която най-успешно интегрира тази възможности.
От процеса печелят не само потребителите, които си спестяват разходки до банкомати и гишета, но и стартиращи фирми в областта на системите за мобилни разплащания, които се радват на сериозен растеж. За тях това е тласък към последвали иновации. Очаква се вълна от сливания и придобивания в тази индустрия.
Растежът се случва непрекъснато. Последен пример е новият продукт на Amazon, която е сред пионерите в света на електронната търговия. Той се казва “Login and Pay with Amazon”. Компанията даде възможност на партньорски сайтове като Build.com, който продава продукти за дома, да се възползват от 215-те милиона нейни активни потребители. В сайтовете беше вграден жълт бутон „Pay with Amazon”. Той е пряк път към Amazon регистрацията на потребителите. След като влязат чрез него, те могат да пазаруват лесно онлайн от партньорските сайтове. Така, Amazon влиза в ролята на трета страна в процеса на онлайн продажби, директно противопоставяйки се на конкуренцията PayPal и на кредитните карти.
При повишаване на потока от интернет потребители, които купуват, към сайта Build, ще се покачи и рекламата в него, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.