Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В търсене на баланса между спешното и важното
„Опасно е, когато човек остави спешните неща да се промъкнат във важните.“
С тези думи известен и успешен за времето си управител на фабрика за памук в Щатите впечатлява през 20 век американския автор Чарлз Хамъл. Впоследствие Хамъл използва идеята и я поставя в центъра на есето си „Господството на неотложното“ (1967 г.) В текста си авторът разказва за важния баланс между спешното и важното.
Разчетена от гледна точка на съвременния бизнес, идеята в есето е свързана с разбирането за тайм мениджмънт, но и с приложението му в маркетинга. Това коментира Крис Мичъл в електронното издание на рекламната агенция 25-8 Marketing. Ето още от ключовите възгледи на Мичъл по темата за баланса между спешното и наистина важното:
Какво представлява неотложното от гледна точка на маркетинга?
Собствениците нямат търпение да повишат продажбите, да се справят с проблемите на назначените, да спечелят пари, да станат известни и т. н. В този смисъл маркетингът на спешното е реакционен. Например когато търговец на автомобили направи разпродажба на инвентара и така се опита да надвиши квотата на месечните продажби. Да се продава цена, а не стойност – това е друг пример на маркетинга „по спешност“. Гонят се бързи резултати, не се мисли за развитието в дългосрочен план.
Какви са примерите за маркетинг на важното в бизнеса?
В повечето случаи този вид маркетинг е завръщане към основните ценности в бизнеса. Става дума за създаване и попълване на списъка с клиенти, работа с консултанти в областта на рекламата. Това е грижата графиките, логото и снимките ви да са добре организирани, записани на диск, поставен върху бюрото ви, и готови за раздаване. Тук се включва също разработването на маркетинг план, който прави компанията по-скоро активна, отколкото реактивна. Този вид маркетинг е внимание към бюджета и разработване на собствен сайт с интересно и актуално съдържание.
Ключът за успех в бизнеса е в баланса между двете, в съчетанието между неотложното и важното както по отношение на управлението, така и на рекламирането. За тази цел в хода на ежедневието са необходими паузи.
На всички ни се случва в края на деня да сме убедени, че сме работили много, но като се замислим, да не си спомняме какво точно сме постигнали. Решението не е във времето, а в приоритетите.
Възможен подход за това как да постигате търсения баланс е като започвате всяка работна седмица със списък на най-важните неща, които движат бизнеса ви напред и които е необходимо да се направят, за да се получи добра реклама.
След като създадете този списък, можете да направите още един, който да съдържа най-важните ви задачи за седмицата. Във втория списък можете да включите конкретен ден и час, в които да помислите над това как да постигнете дългосрочните, важни цели, изброени в първия, съветва Мичъл.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Ето как обядът на милиардер във верига за бързо хранене вдигна акциите на няколко компании с 30 процента
Лидерство |Над 450 милиона килограма тикви изгниват по сметищата в САЩ всяка година след Хелоуин
Любопитно |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
България |Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.