Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Взаимно изгодна връзка
Големите марки все повече се интересуват от всяко ново дигитално начало в мрежата. Често те се свързват с току-що предложените интернет услуги, интересни функции или игри. Правят го преди потребителите.
Това е взаимно изгодна връзка, отбелязва AdvertisingAge. Стартиращите сайтове и приложения помагат на маркетинг професионалистите по-добре да си представят следващите рекламни кампании. Така най-новите неща онлайн печелят одобрението им, а самите те от своя страната са типично в духа на професията стъпка напред пред клиентите и наясно с най-новото в дигиталния свят. Което между другото ги прави да изглеждат доста модерни.
В последните години представителите на някои от големите компании направиха марките, зад които застават прогресивни, като предложиха подкрепа за стартиращите предложения в мрежата. PepsiCo например беше много ранен партньор на приложението за място Foursquare. American Express завъртя пилотна програма през март и впоследствие представи в САЩ национална програма с награди за чекирането на определени места със същото приложение. Virgin America, един от първите рекламодатели в Twitter, направи първата сделка с приложението на Loopt u-deals. То позволява на потребителите, които се интересуват от сделки и талони за намаления в интернет, да предлагат и искат на място точно сделките, които са им нужни, след като споделят предложението си. Един вид „искам сделка тук”. (Реклама на приложението можете да видите във видеоклипчето след този текст.) Дори консервативните маркетолози сега опитват да партнират със следващите горещи приложения в дигиталния свят, още преди някой да е прочел за тях.
Консултантите от Medialink организираха в Силициевата долина срещи за маркетолозите като Unilever и Bacardi, където те могат да се запознаят със създателите и собствениците на дигитални продукти, за които се очаква, че е твърде възможно да станат хит в целия свят. Американската марка кисело мляко Chobani и Arizona Beverage Co. наскоро партнираха със социалната мрежа Consmr, която цели да е следващият сайт Yelp (съдържа препоръки и отзиви за ресторанти, магазини, нощен живот, забавления), само че за пакетирани стоки.
Wrigley и фирмата за отдаване на дискове с филми под наем Redbox се съюзиха и подкрепиха Tap.Me – онлайн мрежа с награди за потребителите на игрите в мобилния интернет. Consmr и Tap.Me не спечлиха много внимание от медиите и дори от потребителите, но това е ОК. Всъщност това е идеята.
„След толкова много години, в които светът се движи с висока скорост, знаем, че новите компании набират сила много по-бързо и скоро стават част от живота на потребителите”, казва Дейв Ростнър, който често играе ролята на „сватовник” за големите, познати марки и тези, които сега стартират в дигиталния свят, в ролята си на вицепрезидент-директор дигитални продукти и иновации в Initiative. Според него идеята да изчакваш там, където е било безопасно, вече е отживелица.
Успешен пример за това е маркетинг стратегията на глобалния играч PepsiCo, който беше един от първите, партнирали с приложението за място Foursquare през 2010 г. Тогава то имаше под 1 млн. потребители. Pepsi се свърза с него и спечели от това. Марката представи множество програми с компанията. Днес потребителите на Foursquare са 10 млн.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.