Вземи си почивка, вземи таблет


Каква реклама би могла да се изработи, ако задачата бе да се популяризира сътрудничеството между един от най-големите технологични брандове в света и популярен шоколадов десерт?

Една реалити акция с минувачи на улицата, заснета във видео, би свършила добра работа. Това доказва рекламен експеримент за популяризиране на новата операционна система на Google Android - KitKat, кръстена на известното шоколадово блокче.

На случайни минувачи в Амстердам и Утрехт бе даден шанс да си спечелят нов таблет Nexus 7, само ако се съгласят да си починат и да седнат на импровизираната пейка, монтирана на билборд на улицата, на определена дата и след точен час. Идеята е на агенция JWT в холандската столица. 

Въпреки дъждовното време, мнозина са се съгласили да участват, показват кадрите. "По едно време ми предложиха 190 евро, за да напусна мястото си, но отказах. Възприех нещата като лично предизвикателство", разказва Карим – победител от Амстердам, цитиран от prexamples.com.

Мотото на кампанията е перифраза на известното "Вземи си почивка, вземи KitKat" ("Have a break, have a KitKat"), като името на KitKat в него е заместено с Nexus 7.

Бихте ли участвали в нещо подобно?

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО