Вземи си почивка, вземи таблет


Каква реклама би могла да се изработи, ако задачата бе да се популяризира сътрудничеството между един от най-големите технологични брандове в света и популярен шоколадов десерт?

Една реалити акция с минувачи на улицата, заснета във видео, би свършила добра работа. Това доказва рекламен експеримент за популяризиране на новата операционна система на Google Android - KitKat, кръстена на известното шоколадово блокче.

На случайни минувачи в Амстердам и Утрехт бе даден шанс да си спечелят нов таблет Nexus 7, само ако се съгласят да си починат и да седнат на импровизираната пейка, монтирана на билборд на улицата, на определена дата и след точен час. Идеята е на агенция JWT в холандската столица. 

Въпреки дъждовното време, мнозина са се съгласили да участват, показват кадрите. "По едно време ми предложиха 190 евро, за да напусна мястото си, но отказах. Възприех нещата като лично предизвикателство", разказва Карим – победител от Амстердам, цитиран от prexamples.com.

Мотото на кампанията е перифраза на известното "Вземи си почивка, вземи KitKat" ("Have a break, have a KitKat"), като името на KitKat в него е заместено с Nexus 7.

Бихте ли участвали в нещо подобно?

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Reuters: Вашингтон предупреждава Киев със спиране на оръжия и данните от разузнаването /ОБЗОР/
Болсонаро е арестуван, след като разтопил с поялник електронната си гривна
Срещата на Г-20 в Йоханесбург започна, но със знакови отсъствия
Световните цени на кафето спаднаха рязко, след като бяха отменени митата за Бразилия
Financial Times: Министърът на армията на САЩ е заявил в Киев, че споразумението остава без промени
Тръмп: Предложеният план за мир в Украйна не е окончателен
Япония прегръща мрачната страна на капитализма, оставяйки зомби компаниите да фалират въпреки традициите