Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Вижте четирите номинации за рекламния "Оскар" 2013
Четири реклами претендират за аналога на „Оскарите” в индустрията тази година. Emmy, златната статуетка на жена, където атомът в ръцете й символизира телевизията като наука, а крилата на гърба й – телевизията акто изкуство, се връчва за най-добрите постижения на малкия екран.
Статуетката се връчва за първи път през 1949 г. 65-тата церемония по връчването на наградите „Еми” ще се проведе в сградата Nokia Theatre в Лос Анджелис на 22 септември. Сред 101-те номинации има една, която най-силно вълнува обществото на рекламистите – „Изключителна реклама”.
Четирите номинации за тази година са разпределени между агенциите Grey, BBH, Crispin Porter + Bogusky и Wieden + Kennedy – ежегодният фаворит за „Еми”. За премията се състезават телевизионните реклами на фотоапаратите Canon, браузъра на Google, спортната марка Nike и горчицата Grey Poupon. Определете и вие своя фаворит!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.