Всеки пети потребител на интернет блокира реклама

Всеки пети потребител на интернет блокира реклама

Интернет потребителите ощетяват икономиката на глобалната мрежа, пише The Huffington Post. По данни на компанията PageFair, 22,7% от всички посетители на сайтове се възползват от възможностите за блокиране на реклами

Компанията PageFair, която разработва услуги за предотвратяване на „скипването” на рекламата, е изчислила, че тази практика е най-разпространена сред потребителите на игрови форуми и сайтове с тематика, посветена на високите технологии. 30% от тях използват специални програми, за да разчистват екрана от всичко, което може да отвлече вниманието им.

Понякога инициативата за блокиране на реклами идва от самите провайдери, казват още от компанията и дават за пример случай от февруари тази година, когато втората по брой клиенти провайдерска компания във Франция Free въведе автоматична блокировка на реклами, излъчвани от системата Adsense от Google.

 Според статистика на Google Trends количеството на търсения по ключова дума "adblock" се е удвоило през последните 12 месеца. Adblock Plus е едно от най-популярните разширения както за Firefox, и так и для Opera.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски учени изтъкаха миниатюрен полимер, способен да тегли кола
Времето: Ще има значителна висока облачност
Подгответе си план за действие при криза на репутацията
На днешната дата, 17 ноември. Международен ден на студентите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Еквадор гласува на ключов референдум дали в страната отново да бъдат разрешени чуждестранни военни
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област