Всеки пети потребител на интернет блокира реклама

Всеки пети потребител на интернет блокира реклама

Интернет потребителите ощетяват икономиката на глобалната мрежа, пише The Huffington Post. По данни на компанията PageFair, 22,7% от всички посетители на сайтове се възползват от възможностите за блокиране на реклами

Компанията PageFair, която разработва услуги за предотвратяване на „скипването” на рекламата, е изчислила, че тази практика е най-разпространена сред потребителите на игрови форуми и сайтове с тематика, посветена на високите технологии. 30% от тях използват специални програми, за да разчистват екрана от всичко, което може да отвлече вниманието им.

Понякога инициативата за блокиране на реклами идва от самите провайдери, казват още от компанията и дават за пример случай от февруари тази година, когато втората по брой клиенти провайдерска компания във Франция Free въведе автоматична блокировка на реклами, излъчвани от системата Adsense от Google.

 Според статистика на Google Trends количеството на търсения по ключова дума "adblock" се е удвоило през последните 12 месеца. Adblock Plus е едно от най-популярните разширения както за Firefox, и так и для Opera.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Президентът наложи вето върху промените в Закона за здравното осигуряване
Байдън е продал правата за публикуване на мемоарите си за 10 милиона долара
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
За леките автомобили вече ще има и еднодневни винетки
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4