Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Възходът на YouTube
Онлайн видеото и native рекламата са най-работещите инструменти на дигиталния маркетинг за 2013 г., според международните източници.
По отношение на първия от тях, YouTube доминира. Най-популярният видеопортал в света се радва на възход, за който разказва списание Advertising Age.
През 2013 г. YouTube се сдоби милиардния си потребител. Сега се готви да прехвърли знака от 5 милиарда долара. Видео услугата на Google очаква рекордни приходи от 5,6 милиарда долара за годината, според прогнози на eMarketer. Това е 51% повече спрямо 2012 г. и е еквивалент на 11% от общите рекламни приходи на Google.
Сумата не включва парите, които YouTube прехвърля на рекламни партньори и автори на съдържание. Тази година Google ще задържи 35% от нея или 1,96 милиарда долара, отново според eMarketer. Google обикновено взема 45% от рекламните приходи, направени чрез продажби на партньорите й автори на съдържание. Очаква се през следващите години приходите й да нараснат дори повече, заради договорите й за партньорство и споделяне на приходите от реклама с телевизиите, в които условията за телевизионните канали стават все по-неблагоприятни.
След споделянето на приходите, YouTube тази година ще вземе 850 милиона долара от видео реклами, показвани в САЩ. Това е 50% повече спрямо миналата година. Като включим и банерите, сайтът ще прибере 1,08 милиарда долара тази година от рекламни приходи само в Щатите. Това е само 6.3% от целите приходи от американска реклама на Google за годината, но е 20.5% от американския онлайн видео пазар, който е на стойност 4.15 милиарда долара.
YouTube нараства по значение в света на маркетинга. В последните години брандът обеща да подобри потребителското преживяване, за да може да завоюва по-голям дял от маркетинг бюджетите за сметка на този за телевизиите, и успява да го прави. Сайтът излъчи голямо количество първокласно видео съдържание, с което увеличи аудиторията си и приходите. Той се радва на покачваща се популярност и заради всепрониването на мобилните устройства. Бизнес директорът в Google Никеш Арора казва, че между януари и юни тази година продажбите на мобилна реклама на YouTube са се увеличили с 300% на годишна база.
Повече от 1 милиард души влизат в YouTube все месец – населението на планетата е над 7 милиарда. Около 40% от посещенията в него идват от телефони и таблети. Преди две години посетителите му месечно бяха 600 милиона души.
Какво ли ще се случи в бъдеще?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.