Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да наемеш моден дизайнер, който да изработи фланелка... за плъх. Да спонсорираш футболен отбор с пословични загуби. Подобни хрумвания изтлеждат меко казано странен начин да похарчиш рекламния бюджет на клиент, но точно това направи агенция Wieden+Kennedy в Лондон.

И неслучайно, разбира се. С цел да промотира ново телевизионно шоу на Острова - 24 Hours to Go Broke ("24 часа да фалираш"), тя направи тези две неща, както и много други нелепи рекламни акции. Например подкупи фермер да изрисува реклама от едната страна на кравите си. Плати на собственик на ресторант временно да прекръсти менюто си на името на шоуто. Плати на уличен музикант да раздава пари. Накара минувачи в лондонския квартал, изпълнен с хора на изкуството, Шордич да обръснат брадите си в кофи и след това използва съдържанието на кофите за изработката на надпис на билборд.

Идеята е, че телевизионното предаване, което тези абсурдни акции рекламират, ще покаже как знаменитости са принудени да пътуват из Англия и да открива забавни за публиката начини да харчат големи суми.

Видеоклиповете тук дават идея за естеството на кампанията. Смело и креативно, нали?

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стачка на наземния градски транспорт парализира столицата
Макрон е отворен към идеята за разполагане на френски ядрени оръжия в други страни от Европа
Как Турция се превърна в гарант за европейската сигурност?
Свръхбогатите не могат да намерят достатъчно хора, които да управляват активите им
Втора голяма вълна: Microsoft ще съкрати около 7000 служители по целия свят
Работната седмица в ЕС намалява до 36 часа, България остава сред водещите по най-дълго работно време
Airbnb започва нов бизнес с услуги
Полша, Азербайджан и Китай водят световното търсене на злато през първото тримесечие на 2025 г.