Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да похарчим парите на клиента за лоша реклама...

Да наемеш моден дизайнер, който да изработи фланелка... за плъх. Да спонсорираш футболен отбор с пословични загуби. Подобни хрумвания изтлеждат меко казано странен начин да похарчиш рекламния бюджет на клиент, но точно това направи агенция Wieden+Kennedy в Лондон.

И неслучайно, разбира се. С цел да промотира ново телевизионно шоу на Острова - 24 Hours to Go Broke ("24 часа да фалираш"), тя направи тези две неща, както и много други нелепи рекламни акции. Например подкупи фермер да изрисува реклама от едната страна на кравите си. Плати на собственик на ресторант временно да прекръсти менюто си на името на шоуто. Плати на уличен музикант да раздава пари. Накара минувачи в лондонския квартал, изпълнен с хора на изкуството, Шордич да обръснат брадите си в кофи и след това използва съдържанието на кофите за изработката на надпис на билборд.

Идеята е, че телевизионното предаване, което тези абсурдни акции рекламират, ще покаже как знаменитости са принудени да пътуват из Англия и да открива забавни за публиката начини да харчат големи суми.

Видеоклиповете тук дават идея за естеството на кампанията. Смело и креативно, нали?

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас