Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да се откажеш от Photoshop
На фона на хилядите манипулирани рекламни изображения на жени в медиите, една американска марка бельо реши да експериментира и да се откаже от Photoshop. Тя е American Eagle (Aerie), разказва Business Insider, а експериментът й носи успех. След като спира да обработва женските образи на моделите в рекламните си снимки, продажбите се покачват, според нейни представители.
Идеята била по този начин маркетинговите кампании да се харесат повече на младите жени - нейните потенциални клиентки. И явно така се случило.
"Определено имахме креативен момент, в който екипът ни се събра, и просто се запитахме "Всъщност какво се случва днес с поколението Y и следващото поколение?", разказва президентът на компанията Дженифър Фойл. "И наистина ни се струва, че момичетата днес са по-независими и силни от всякога", казва тя. "Бяхме уверени, че това ще отговори на мисленето на тези поколения - защо въобще да променяме тези модели, та те са красиви каквито са!".
Откакто се отказва от Photoshop, компанията се радва на повишени продажби - през второто тримесечие на 2015 г. от 18%. Сега марката се асоциира в Щатите с алтернатива на конкурентите, които атакуват жените с нереалистични изображения в медиите.
"Ако погледнем към това, което се случва в индустрията на бельото, моделите не изглеждат реалистично и не мисля, че така се задава добър пример", коментира Фойл. Например моделите на Victoria's Secret, чиито слаби тела и висок ръст с ангелско излъчване ги правят "съвършени", а точно такъв външен вид е трудно постижим. Целта е моделите на Aerie да изглеждат малко по-достоверно.
"Мисля, че се опитваме по този начин да изградим връзка. Искаме това да бъде връзка, в която младите момичета се хващат за ръце и казват "Искам да бъда част от този бранд", продължава Фойл.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.