Да се откажеш от Photoshop

Да се откажеш от Photoshop

На фона на хилядите манипулирани рекламни изображения на жени в медиите, една американска марка бельо реши да експериментира и да се откаже от Photoshop. Тя е American Eagle (Aerie), разказва Business Insider, а експериментът й носи успех. След като спира да обработва женските образи на моделите в рекламните си снимки, продажбите се покачват, според нейни представители. 

Идеята била по този начин маркетинговите кампании да се харесат повече на младите жени - нейните потенциални клиентки. И явно така се случило. 

"Определено имахме креативен момент, в който екипът ни се събра, и просто се запитахме "Всъщност какво се случва днес с поколението Y и следващото поколение?", разказва президентът на компанията Дженифър Фойл. "И наистина ни се струва, че момичетата днес са по-независими и силни от всякога", казва тя. "Бяхме уверени, че това ще отговори на мисленето на тези поколения - защо въобще да променяме тези модели, та те са красиви каквито са!". 

Откакто се отказва от Photoshop, компанията се радва на повишени продажби - през второто тримесечие на 2015 г. от 18%. Сега марката се асоциира в Щатите с алтернатива на конкурентите, които атакуват жените с нереалистични изображения в медиите. 

"Ако погледнем към това, което се случва в индустрията на бельото, моделите не изглеждат реалистично и не мисля, че така се задава добър пример", коментира Фойл. Например моделите на Victoria's Secret, чиито слаби тела и висок ръст с ангелско излъчване ги правят "съвършени", а точно такъв външен вид е трудно постижим. Целта е моделите на Aerie да изглеждат малко по-достоверно. 

"Мисля, че се опитваме по този начин да изградим връзка. Искаме това да бъде връзка, в която младите момичета се хващат за ръце и казват "Искам да бъда част от този бранд", продължава Фойл. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ