Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да се харесаш на богатите
Често ме питат защо се смята, че предимно специализираните телевизионни програми, радио форматите и рекламата в доставчиците на дигитална телевизия достигат свръхбогатите.
Да ви припомня - масмедиите са насочени към масите. Рекламата в тях не се цели в тези, които притежават голямо състояние. Най-богатите гледат и тях, но вкусовете им са насочени към други видове стоки. Подходът към тях трябва да е различен. Маркетинг съобщенията не бива да разчитат на натиска, а на привличането.
Как се привличат богатите? Въпросът е стар, колкото историята на света. Ако сте в рекламния бранш и искате да провокирате вниманието на тези, за чиито обаждания и електронни писма отговарят секретарки и които не шофират лично, а се возят на задната седалка, имайте предвид следното:
1. Влезте в техния свят. Разпознаването е резултат на постоянна повтаряемост. През 1924 г. младият, предприемчив Аристотел Онасис намира капитала, който му е необходим, за да започне бизнес, чрез познанствата си в бар, който често посещава. Дрехите, които той носи и външния вид, който поддържа, отговарят на средата.
Поука: За да имате успех, който се дължи на богати приятели, трябва да се вписвате в тяхната среда.
2. Бъдете полезни. Ако не можете да си позволите да бъдете там, където са богатите, опитайте да им бъдете от полза. Америка научава името Хенри Уинстън от огърлиците, които той започва да прави за красивите, известни актриси за церемониите по връчването на "Оскарите".
Поука: Намерете повод. Открийте начин това, което предлагате, да се впише в потребностите на богатите и особено на онези от тях, които обичат да се показват.
3. Направете продукта си видим за тях. Звучи логично, нали? Най-бързо разрастващата се категория в маркетинга се нарича „продуктово позициониране“. Ако платите достатъчно, вашата марка, стока или услуга може да се превърне в хит чрез киното или телевизията.
Добър пример: Джеймс Бонд кара BMW в два филма от култовата поредица.
4. Научете ключовите им думи. Помислете какви са думите, които богатите биха изписали в Google, когато търсят продукт от рода на вашия. Помислете за набора от фрази, които богатият клиент би потърсил чрез най-новото си устройство за достъп до мрежата. И ги използвайте в уебсайта си.
5. Примамвайте, вместо да нахалствате. Най-богатите често се изнервят от настоятелни, отчаяни рекламодатели, които подхождат към тях с мисълта „Сега е големият ми шанс! Трябва на всяка цена да привлека този човек!“. Търпението е ключът към успеха в рекламата пред тази отбрана публика.
И накрая: Помислете добре върху следното: много от представителките на нежния пол, мениджъри на средно големи компании, са склонни да пестят от заплатата си, за да си купят една луксозна стока. Например, едно сако на „Шанел“. Същото сако носят и най-богатите клиентки, които разполагат с лични авоари от 2.5 млн. и имат десет подобни връхни дрехи в гардероба си, които са също толкова скъпи, колкото въпросното сако. Замислете се не е ли по-добре да опитате да привлечете вниманието на 250 от дамите мениджъри на средно ниво.
Рой Х. Уилямс в списание Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.