Джъстин Тимбърлейк в новата реклама на Bud Light


Два дни след като американските медии съобщиха, че поп звездата Джъстин Тимбърлейк е новият криейтив директор на марката бира Bud Light Platinum, в тв ефира на САЩ се завъртя нова реклама с участието на певеца. Видеото бе излъчено за първи път по време на церемонията на музикалните награди „Грами”.

Черно-белите кадри са дело на рекламна агенция Translation, чийто изпълнителен директор Стив Стоут има дълготрайни връзки с музикалния бизнес, посочва Business Insider. Озвучени са от новия хит на Тимбърлейк "Suit & Tie" и представят забавна нощ на млада двойка в големия град, каквито са и потенциалните купувачи на Bud Light.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на златото се срина и всички се питат защо
Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
ЕС преосмисля климатичната си стратегия
Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни