Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дизайнер създаде бранд, който нищо не произвежда
Hessian е марка, но само на теория, тъй като на този етап нищо не се произвежда под знака й. Тя е дело на дизайера Бен Пайрът, който реши да лансира експериментална идея, видимо различна от традиционните маркетингови методи.
„Струва ми се, че в съвременния свят, освен иновационни идеи за нови артикули има място и за разработка на марки като стока, които впоследствие да бъдат предлагани на предприемачи и те да развиват бизнеса си, водени от концепцията на марката, а не обратното, както е сега”, споделя Пайрът.
Той оценява идеята си и последвалата я разработка на 18 хил. долара, като е готов да продаде творението си в качеството на нов, уникален и оригинален бранд на ресторанти, компании в сектора на производството на дрехи, начинаещ бизнес и др. В цената с включени визията на марката, адрес на сайт в интернет, акаунти в Twitter и Tumblr, логотип, варианти на дизайн за тениски, дизайн на сайт, тема за потребителски интерфейс приложения и съответно иконки за приложенията.
В калкулацията влизат също ръководство с основни принципи на бранда и 30 часа безплатна дизайнерска работа по пълното адаптиране на бранда към изискванията но бъдещия му собственик. Част от портфолиото можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.