Дизайнер създаде бранд, който нищо не произвежда

Дизайнер създаде бранд, който нищо не произвежда

Hessian е марка, но само на теория, тъй като на този етап нищо не се произвежда под знака й. Тя е дело на дизайера Бен Пайрът, който реши да лансира експериментална идея, видимо различна от традиционните маркетингови методи.

 „Струва ми се, че в съвременния свят, освен иновационни идеи за нови артикули има място и за разработка на марки като стока, които впоследствие да бъдат предлагани на предприемачи и те да развиват бизнеса си, водени от концепцията на марката, а не обратното, както е сега”, споделя Пайрът.

Той оценява идеята си и последвалата я разработка на 18 хил. долара, като е готов да продаде творението си в качеството на нов, уникален и оригинален бранд на ресторанти, компании в сектора на производството на дрехи, начинаещ бизнес и др. В цената с включени визията на марката, адрес на сайт в интернет, акаунти в Twitter и Tumblr, логотип, варианти на дизайн за тениски, дизайн на сайт, тема за потребителски интерфейс приложения и съответно иконки за приложенията.

В калкулацията влизат също ръководство с основни принципи на бранда и 30 часа безплатна дизайнерска работа по пълното адаптиране на бранда към изискванията но бъдещия му собственик. Част от портфолиото можете да видите тук.

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ