Динамичен свят от глинени фигури рекламира Land Rover


Екип от 44 майстори на глинени модели и макети, дизайнери и аниматори впрегна силите и въображението си, за да сътвори последната оригинална телевизионна реклама на Land Rover.

Специалистите работят 10 седмици и използват приблизително 2 тона цветна глина за моделиране, за да създадат 41-секундната динамична, пъстра реклама на модела Freelander.

Уникалният, анимиран видеоклип е плод на съвместната работа на британските и американските специалисти от агенциите RKCR/Y&R и TAG Media. Видеото вече грабна вниманието на британските зрители. То е подкрепено от активна кампания в пресата на Острова и в интернет, отбелязва campaignlive.co.uk.

Освен самата реклама с глинените фигури, в YouTube беше разпространен и кратък филм за изготвянето й, както и втори забавен клип - "интервю с глинения актьор, главен герой в рекламата". В интервюто анимационният герой разказва как е получил ролята, като междувременно главата му се видоизменя и добива причудлива форма.

Разказът на глинения актьор можете да проследите във видеоклипа тук.

Кратката реклама на Land Rover ви представяме по-долу.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Цитат на деня
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес