Динамичен свят от глинени фигури рекламира Land Rover


Екип от 44 майстори на глинени модели и макети, дизайнери и аниматори впрегна силите и въображението си, за да сътвори последната оригинална телевизионна реклама на Land Rover.

Специалистите работят 10 седмици и използват приблизително 2 тона цветна глина за моделиране, за да създадат 41-секундната динамична, пъстра реклама на модела Freelander.

Уникалният, анимиран видеоклип е плод на съвместната работа на британските и американските специалисти от агенциите RKCR/Y&R и TAG Media. Видеото вече грабна вниманието на британските зрители. То е подкрепено от активна кампания в пресата на Острова и в интернет, отбелязва campaignlive.co.uk.

Освен самата реклама с глинените фигури, в YouTube беше разпространен и кратък филм за изготвянето й, както и втори забавен клип - "интервю с глинения актьор, главен герой в рекламата". В интервюто анимационният герой разказва как е получил ролята, като междувременно главата му се видоизменя и добива причудлива форма.

Разказът на глинения актьор можете да проследите във видеоклипа тук.

Кратката реклама на Land Rover ви представяме по-долу.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото