Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Драматична реклама на концертната зала в Дортмунд
Германската агенция Jung von Matt, Хамбург, автор на едни от най-добрите телевизионни реклами на Mercedes-Benz, изготви нов проект - за концертната зала в Дортмунд.
В този случай агенцията залага на драматичното, за да рекламира класическата музика, обичана и слушана в Германия. Във видео тя показва диригента Яник Незет-Сегуин да се „сражава” на сцената с палка с атакуващ професионален фехтовчик. Посланието е, че в тази концертна зала музиката е овладяна - тя е намерила своя маестро и майстор.
Тази реклама не е комерсиална. Трудно ще се хареса на по-широка аудитория с мрачните си краски и тежка класическа музика. Но, докато привлича вниманието на отбрания кръг хора, посещаващи класическите концерти на филхармонията в Дортмунд и въобще залите в Германия, тя изпълнява целта си.
Това е кампанията, която ви представяме в днешния ден. Ето го и видеото, оценено в AdsOfTheWorld с висок рейтинг, смятано за сравнително добра реализация на трудната рекламна задача да се популяризира концертна зала.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.