Драматична реклама на концертната зала в Дортмунд


Германската агенция Jung von Matt, Хамбург, автор на едни от най-добрите телевизионни реклами на Mercedes-Benz, изготви нов проект - за концертната зала в Дортмунд.

В този случай агенцията залага на драматичното, за да рекламира класическата музика, обичана и слушана в Германия. Във видео тя показва диригента Яник Незет-Сегуин да се „сражава” на сцената с палка с атакуващ професионален фехтовчик. Посланието е, че в тази концертна зала музиката е овладяна - тя е намерила своя маестро и майстор.

Тази реклама не е комерсиална. Трудно ще се хареса на по-широка аудитория с мрачните си краски и тежка класическа музика. Но, докато привлича вниманието на отбрания кръг хора, посещаващи класическите концерти на филхармонията в Дортмунд и въобще залите в Германия, тя изпълнява целта си.

Това е кампанията, която ви представяме в днешния ден. Ето го и видеото, оценено в AdsOfTheWorld с висок рейтинг, смятано за сравнително добра реализация на трудната рекламна задача да се популяризира концертна зала.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи