Държавите в реклама:Румъния

Рекламата на държавите като туристическа дестинация показва с какво нациите се гордеят, как се самоопределят и с кое искат да ги свързват. В много от тях историята и природата са действителен повод за самочувствие, но стоят тривиално и трудно различимо сред рекламните филми на останалите, близки страни.

Това коментираха част от водещите представители на рекламните и пиар агенции в третата част на форума „Образът на България по света”, организиран на от сп. „Мениджър” на 19 март.

Националните рекламни кампании на туризма в балканските държави, както и тези на страните, които са географски далеч от България, впечатляват повече или по-малко чрез различни образи и техники. Някои от тях се запомят с красиви, нереални филмови кадри и сюжети. Други - с герои-великани. Трети – със световноизвестни лица, които се асоциират с родината има.

В осем поредни публикации ще ви представим последните телевизионните реклами на туризма в част от държавите по света.

Започваме със съседна Румъния. Официалната туристическа реклама на страната я представя като дестинация на избора, където гостите могат да открият традиции, природа, спортове, плаж и дискотеки. В сюжета участват румънката Надя Команечи – една от най-известните и обичани гимнастички по цял свят, Илие Настасе – румънски професионален тенисист, бивш номер 1 в света през 1973 г., и Георге Хаджи – футболен треньор и играч от Румъния.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ