Държавите в реклама: Хърватия

2786 часа слънце през годината. 1244 острова. 576 вида риби… С всички тези цифри се гордее Хърватия. И акцентира върху тях в последната си туристическа реклама.

Идеята на рекламния филм е да представи страната като спокойно, красиво място за отмора – "Средиземноморието, каквото беше отдавна".

Филмът се отличава с това, че в него липсват влюбени, млади двойки, дискотеки и шумни партита, както в рекламата на много други държави (включително в тази на съседна Румъния, например). Фокусът в туристическата реклама на Хърватия е върху представянето на страната като място, идеално за почивка и релаксация.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Токсичен облак от хлор блокира 150 000 души в домовете им, близо до Барселона
Турският външен министър и бивш шеф на разузнаването разказа за опит да бъде отровен
Командващия британския Кралски флот е подал оставка заради връзка с подчинен
Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Радев: По-важно от напрежението в Европа, е напрежението в България
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен