Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дядо Коледа от 21 век в реклама на Google
Дори Дядо Коледа понякога има нужда от малко помощ и съвети от професионалисти, въпреки че се справя сам толкова много години.
Това посочва Google в нова реклама на платформата си Helpout. Платформата предлага видеоразговори в реално време с различни експерти като шивачи, стилисти, кулинари. Те могат да бъдат добрите джуджета помощници на всеки човек, посочва кампанията.
Видеото е дело на агенция Anomaly и се излъчва в САЩ. То е една от различните коледни кампании с участието на Белобрадия старец от тази година. Отчасти, може би защото услугата, която рекламира, е специфична. Тя не среща пряката конкуренция на други марки, известни колкото Google, под чиято шапка се развива.
Ето я и рекламата, в която Дядо Коледа е гражданин на света от 21 век. Хо-хо-хо!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.