Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Еврозоната e мишена в реклама на "Файненшъл таймс"
Последната реклама на британския вестник "Файненшъл таймс" показва 12-те звезди във флага на Европейския съюз като 12 малки жълти патици. В контекста на дълговата криза на Стария континент, илюстрацията представя символите на страните членки като мишени, подобни на тези в игрите със стрелба, където с един истрел се прави опит да бъде елминирана една от тях.
Печатната и онлайн реклама е дело на британската агенция DDB UK, информира campaignlive.co.uk. В нея се казва: "Европейската икономика е на линията за обстрел. Достоверно покритие и анализи". Тя ще се появи в печатното издание на "Файненшъл таймс" и в сайта на вестника.
Джеръми Крейгън, изпълнителен криетив директор на DDB UK коментира: "Това е типично "Файненшъл таймс" изпълнение, което хваща кризата по интелигентен, информативен и остроумен начин". Агенция DDB UK установи традиция да съставя леко провокативни реклами с послание на политическа, икономическа и обществена ангажираност към актуалните проблеми, използвайки мотото "We live in Financial Times".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.