Европа стана вторият по големина дигитален пазар

Европа стана вторият по големина дигитален пазар

Европа е вторият по големина в света дигитален пазар след Азиатско-тихоокеанския регион, сочат резултати от проучването “Преглед на дигиталната 2010-та в Европа” на comScore.

Визуалните реклами в мрежата достигат до 97% от аудиторията на Стария континент  като водещи носители са социалните мрежи. Начело, като потребители на онлайн реклама са Холандия и Великобритания.

Наблюдателите отчитат и почти 11% ръст на навлизането на социалните мрежи в Европа през 2010 г. Това е най-високият ръст във всички глобални региони.

Европейците прекарват най-много време в интернет търсене, социални мрежи и сайтове с директории, като водещ по присъствие е Facebook. Той е и водещият социално- медиен сайт в 15 от 18 пазара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа