Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Европа стана вторият по големина дигитален пазар
Европа е вторият по големина в света дигитален пазар след Азиатско-тихоокеанския регион, сочат резултати от проучването “Преглед на дигиталната 2010-та в Европа” на comScore.
Визуалните реклами в мрежата достигат до 97% от аудиторията на Стария континент като водещи носители са социалните мрежи. Начело, като потребители на онлайн реклама са Холандия и Великобритания.
Наблюдателите отчитат и почти 11% ръст на навлизането на социалните мрежи в Европа през 2010 г. Това е най-високият ръст във всички глобални региони.
Европейците прекарват най-много време в интернет търсене, социални мрежи и сайтове с директории, като водещ по присъствие е Facebook. Той е и водещият социално- медиен сайт в 15 от 18 пазара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.