Една от силните социални кампании в последната година


Някога говорили ли сте с човек, за който знаете, че има проблем с умственото здраве? Как бихте реагирали, ако разберете това за ваш колега? Какво бихте си представили, когато го срещнете в офиса?

Тези въпроси поставя британската благотворителна организация “Time to Change”. През пролетта тя представи на Острова силна кампания в борба със стереотипите и дискриминацията на хората с умствени проблеми. Кампанията й беше подкрепена от силна телевизионна реклама, идея на агенция Dare, Лондон.

Кадрите показват неловката ситуация, в която мъж среща свой колега в работата, отсъствал заради психическо заболяване. Героят се страхува и очаква поредица от абсурдни реакции на луд човек, заради предварителната си нагласа, че колегата му не е с ума си.

Филмът на “Time to Change” беше награден на международня рекламен фестивал в Кан, който отличава също най-добрата реклама със социална насоченост през изтеклата година.

Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка