Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на Virgin Mobile се управлява с поглед
Мобилният оператор Virgin Mobile засне реклама, която се променя в зависимост от това колко често мигаме. Интригуващият клип Blinkwashing е последователност от бързо сменящи се сценарии, които е невъзможно да гледате, без да мигнете. Така всеки път, когато гледате рекламата, получавате напълно ново преживяване. Освен това може да контролирате ставащото на екрана.
Интерактивното видео е продължение на рекламната кампания Retrain Your Brain и може да бъде видяно и в социалните мрежи (вижте по-долу). В него се задава въпросът дали потребителят контролира клипа, или клипът контролира него.
Идеята е на агенцията Mother New York. Тя се родила, след като поредното изследване показало, че много хора като цяло са наясно за предимствата на мобилния оператор, но по някакви причини не ползват услугите му. Проектът цели да задържи вниманието на потребителите за 2,5 минути, през които потребителят да получи цялата необходима информация.
За да поиграете с рекламата, ви е нужна уеб камера. Кликнете в линка в края на видеото или тук, за да усетите новаторското преживяване.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.