Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на деня: От американци за Америка
Мотивът с обръщението към нацията е един от класическите методи за въздействие в рекламата. Особено когато е използван в кампания по телевизията. Емоционалното му въздействие е изпитано.
Някои от чуждестранните марки опитват да завоюват по-силно присъствие на чуждите пазари по този начин. Например Audi, която наскоро представи в Русия ТВ реклама, посветена на величието и силата на Русия. В Италия компанията пък показа реклама с кадри на великата, исторически ненадмината и известна с афинитета си към елегантността и стила италианска нация.
Комплиментите винаги работят.
Тази методика на въздействие в маркетинга има най-силен ефект, когато представители на нацията се обръщат към нацията. Тогава се задвижва естествената сила на желанието на хората, които обичат страната си, да купят нещо „произведено у нас". Или произвеждано в страната им в продължение на десетилетия. Така се случва в развитите икономики с индустрия на производството, в които хората се гордеят с качеството на някои от националните си продукти, често предлагани за износ.
Последен пример за реклама в този контекст е кампанията на американския моден бранд облекло за мъже, жени и деца JC Penney, излъчена в нощта на Оскарите. Идеята на видеото е да бъде обръщение от американци за американци. Представени са трогателни сцени от бита на обикновения човек. Посланието в края гласи „Скъпа Америка, заслужаваш да изглеждаш по-добре”.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.