Рекламата в американските списания се раздвижва

Рекламата в американските списания се раздвижва

Повечето септемврийски броеве на американските списания през тази година бележат ръст на рекламата. При някои от тях увеличаването на рекламните страници е забележимо. При други не толкова. Факт е обаче, че пазарът се раздвижва, отбелязва AdvertisingAge.

Септемврийският брой на сп. Vogue в САЩ ще съдържа 584 страници с реклама. Това е 9,3% повече в сравнение с миналата година. Броят на Vogue от 2010 г. от своя страна е имал 25% повече реклама, отколкото този в разгара на кризата в Америка през 2009 г. Най-много рекламни страници списанието е регистрирало през 2007 г., когато те са 727.

Сюзан Плегман, която е издател на Vogue от януари 2010 г. коментира числата, сравнени с рецесията с думите „Спрете да говорите за това. Това беше в миналото. Мисля, че сме в нов момент. Най-добрият и най-силен бизнес трябва да гледа напред”.

Останалите големи марки дамски списания в Америка също отбелязват ръст на рекламата през септември. InStyle, издавано от Time Inc., ще публикува 431 рекламни страници или 5,8% повече от септември 2010 г. Рекламните страници при Cosmopolitan и Marie Claire също са се увеличили, съответно с 13,8% и 16,8%, въпреки че общият брой на рекламните страници в тях е под 200.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%