Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен бум по време на интервю на Опра
Рекламодателите са похарчили 50% повече от обикновено, за да се покажат в рекламния блок по време на дългоочакваното интервю на Опра Уинфри с американския професионален колоездач Ланс Армстронг. Пакет от две реклами по време на двете специални нощи в предаването на Опра, излъчено по телевизионната мрежа на водещата OWN, е струвал около 100 хиляди долара, по информация на AdvertisingAge. Това е около 40-50% повече в сравнение с традиционната цена на рекламното й време.
Официалните рейтинги все още не са излезли. Предишни резултати от шоу програмите на Опра обаче показват, че интервюто й с дъщерята на Уитни Хюстън Боби Кристина през месец март 2012 г. е събрало пред малкия екран 3,5 милиона зрители. 2,5 милиона са гледали разговора й с певицата Риана. 1,1 милиона - интервюто й това лято със сем. Кардашиян. Абсолютният си рекорд водещата държи с интервюто си с Майкъл Джексън от 1993 г., гледано по телевизията от 90 милиона американци.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.