Рекламен бум по време на интервю на Опра

Рекламен бум по време на интервю на Опра

Рекламодателите са похарчили 50% повече от обикновено, за да се покажат в рекламния блок по време на дългоочакваното интервю на Опра Уинфри с американския професионален колоездач Ланс Армстронг. Пакет от две реклами по време на двете специални нощи в предаването на Опра, излъчено по телевизионната мрежа на водещата OWN, е струвал около 100 хиляди долара, по информация на AdvertisingAge. Това е около 40-50% повече в сравнение с традиционната цена на рекламното й време.

Официалните рейтинги все още не са излезли. Предишни резултати от шоу програмите на Опра обаче показват, че интервюто й с дъщерята на Уитни Хюстън Боби Кристина през месец март 2012 г. е събрало пред малкия екран 3,5 милиона зрители. 2,5 милиона са гледали разговора й с певицата Риана. 1,1 милиона - интервюто й това лято със сем. Кардашиян. Абсолютният си рекорд водещата държи с интервюто си с Майкъл Джексън от 1993 г., гледано по телевизията от 90 милиона американци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите