Рекламният герой, в който Америка се влюби


Nike не беше олимпийски спонсор тази година, но това не я спря да привлече вниманието и да спечели симпатиите на американските зрители с умна рекламна кампания. Мотото на инициативата е „Открий своето величие” (“Find your greatness”). Резултатът: силно послание в неочаквано трогателна, кратка реклама.

Главен герой е пълничкият тийнейджър Нейтън, който се мъчи да бяга по пустия асфалтов път на родния му град Лондон, щата Охайо. Момчето стана рекламен герой, в който Америка се влюби, коментират авторите в BusinessInsider. Видеото с него е заснето отведнъж и не е обработвано и монтирано по филмов начин. Ето го и ТВ спотът. Дело е на агенция Wieden + Kennedy, САЩ.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи