Екоактивизъм чрез реклама

Екоактивизъм чрез реклама

Над 600 рекламни творби, критикуващи корпоративните спонсори на срещата на върха за климата на ООН в Париж бяха поставени на билбордове и пространства за външна градска реклама във френската столица. Кампанията - Brandalism, има за цел откровено да разкритикува компаниите спонсори на екологичната среща, които замърсяват околната среда или показват някаква форма на лицемерие. 

Илюстрациите и художествени творби подчертават връзката между рекламата, потребителското общество, зависимостта от изкопаемите горива и климатичните промени, обясняват авторите й, цитирани от Би Би Си. Кампанията разгърна екоактивизъм чрез външна реклама в Париж, а паралелно с нея, демонстрации по цял свят настояха националните правителства да предприемат действия за борба с климатичните промени, за да бъдем по-отговорни към живота на хората в бъдеще. 

Ето и част от посланията на билбордовете в Париж. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ