Ретро мода в потребителския брандинг

Ретро мода в потребителския брандинг

Миналото често вдъхновява съвременните дизайнери в различни области. Самобитна графика, меки в излъчването си илюстрации, емоционални персонажи – тренд, на който потребителите винаги откликват със симпатия, защото откриват във всичко това символи на младостта си и едни по-спокойни времена. Предлагаме ви един мини-парад на ретро тенденцията в потребителския брандинг.

 

 

Студентката от Дания Randi Sjælland Jensen е авторът на концепцията на този дизайн на опаковка за напитката Thise Mejeri. Randi е имала за задача да направи редизайн на маракта на датската компания за производство на млечни продукти - датской компании по производству молочных продуктов. Вдъхновена от кръглите форми и винтидж опаковките за мляко през 60 и70-те години на миналия век, тя създава ярък ретро бранд със съвременно звучене.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дори и логото на ритейлъра Tesco е оформен в стил ретро върху опаковката за бисквити, произвеждани от веригата. Цялостният дизайн е дело на британската агенция P&W

 

 

Австрийските дизайнери от Demner, Merlicek & Bergmann създават черно-бели винтидж етикети за бирата от серията Stiegl Haus. Както сами забелязвате всяка напитка има своя оригинална рецепта и история, която, съобщена по този оригинален начин още повече подчертава качествата им.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Агенция Bessermachen разработва дизайна на тази серия бонбони в стил 50-те, основан на изображенията на очарователни млади дами. За да съхрани духа на времето и неповторимият стил на илюстрациите от тези години, екипът на Bessermachen първо прави фотосесия на моделите, след което обработва снимките в цветове.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А това е пример за ретро дизайн от американската агенция DeRouen & Co за бранда Intuition. Усеща се историята и атмосферата на американските плажове от миналото.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Миналата година Procter & Gamble пусна лимитирана серия ретро-продукти от марките си Tide, Bounce и Downy, като самите продукти са изготвени по съвременните стандарти. Любопитното е, че това не е просто ретро редизайн, а възстановяване на опаковки от миналото.

Австралийската агенция DiDonato заимства добрата стара идея за винтидж в четири вкуса Schweppes.

Ретро-атмосферата е актуална дори и в интернет-маркетинга, както става ясно от сайта на пивоварната Old Tom. Лицето на марката, котаракът „Стария Том”, който е вграден в главата е символ на бранда още от създаването на компанията през 1899 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ