Заповядайте на покрива!

Заповядайте на покрива!

В разгара на лятото, когато температурите стават непоносимо високи, разтопеният асфалт може да бъде истинско предизвикателство за търпението на градските жители. Този факт е ясен на мнозина сред инженерите, архитектите, управителите на търговските центрове. Както и на маркетинга.

Градините и заведенията на покривите на хотели, молове и бизнес центрове се завръщат в рекламата. Изтъквани са в печатни кампании и билбордове. Макар да изглеждат модерни, те са стар и известен маркетинг инструмент, който неизменно работи, отбелязва Adweek. Още през 19 век са изграждани в Ню Йорк и други американски градове. Днес озеленените покривни пространства, от които се вижда градът, продължават да привличат посетители и клиенти в американския мегаполис, където рекламата процъфтява във всичките й форми. Много от най-известните и луксозни хотели в него имат градини и заведения на покрива. Например Hôtel Americano, Wythe Hotel, Pod 39 Hotel и W Downtown. Тези пространства са впечатляващи, богати на зеленина, с луксозен интериор и мъждукащи свещички късно вечер. С други думи, ресурс не е хабен. Но и инвестицията си заслужава.

Салоните на покривите, с шезлонги и барове, са активно показвани в рекламата на сградите, в които се намират. Техни снимки са публикувани в печатни илюстрации, приканващи хората да ги посетят. Излагани са във външната реклама. Този тип кампании не са нищо ново под слънцето. Те изтъкват конкурентно предимство. „Градските хотели не разполагат с пространство на открито, затова губят бизнес през лятото, когато хората искат да са навън. Ако имате желание да се разраствате и развивате, накъде да отидете, освен нагоре?“, коментира Едуард Крейг - основател на туристическа агенция Reknown във Ванкувър. Той посочва, че чрез външните градини отгоре се използва максимално наличното пространство на сградата. Освен това в тях могат да се правят много пари – продават се алкохол, коктейли, изтънчена храна.

Всичко това се превръща в привлекателна особеност за потенциалните клиенти, които не виждат причина да посетят сградата през лятото. Работи добре, ако е комуникирано както трябва в реклама. Маркетингът в Щатите, Азия и на места в Европа, се възползва от това от век и няколко десетилетия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ