Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Диетичната кола вече не е на мода. Защо?
Продажбите на диетична кола са спаднали значително, сочат най-нови проучвания на Coca-Cola. В един от най-активните периоди на консумация на разхладителните газирани напитки - лятото глобалните продажби на диетична кола са отбелязали поредния си спад, който, всъщност като тенденция се наблюдава от 2008 година насам.
Възможните причини за това са:
1. Потребителите вече знаят за рисковете от затлъстяване при употребата на безалкохолни напитки.
През 2013 Euromonitor отбелязва, че съдържанието на захар в една обикновена кока-кола може да възпрепятства компанията, тъй като потребителите търсят по-здравословни храни и напитки.
Санди Дъглас, президент на Coca-Cola в Северна Америка, казва, че спадът в продажбите на диетична кола има връзка с модата да се консумират свежи храни и напитки.
„Това е добра промяна в хранителния режим на Америка. Но въздействието е много негативно върху категории, които са привлекателни в диетичните позиции.”, добавя Дъглас.
Влечението към свежи храни вече вдъхнови PepsiCo да премахне изкуствените подсладители от диетичната кола. Миналата година компанията пусна Pepsi True, която има с 30 процента по-малко калории, отколкото нормално Pepsi, и е подсладено с естествения подсладител стевия.
През април замениха изкуствения подсладител аспартам, за който се говори, че при натрупване в организма води до опасни последствия за здравето, със сукралоза или Splenda, както e по-известен - също изкуствен подсладител, но смятан за по-безопасен. Продажбите на диетично пепси в САЩ са спаднали с 5,2 процента миналата година.
Потребителите първо избягваха захарта като пиеха диетични напитки, а сега отново се връщат към захарта заради притеснения относно заместителите й, коментират анализаторите
2. Количеството безалкохолни напитки на разхоложение, може да е причинило продуктова канибализация на напитките в същия бранд.
Според Euromonitor между 2007 и 2012, продажбите на диетична кола са намалели във Франция и САЩ, но тези на кока-кола Zero са се увеличили.
Коя кола да си купите?
Една кутия нормална кока-кола съдържа 35 грама захари, т.е. 39 процента от препоръчителния дневен прием.
Диетичната и кока-кола Zero не съдържат захари, но имат изкуствени подсладители като аспартам.
Кока-кола Life съдържа 22 грама захар и 25 процента от препоръчителния дневен прием. Част от захарта е заменена с естествен подсладител от растението стевия.
„Добавяйки кока-кола Life към нашето семейство от този вид напитки, даваме на хората допълнителна опция, с по-малко захар и калории и подсладена от естествени източници.”, казват от Coca-Cola. Междувременно диетичната кола може да замре.
Източник: Independent.co.uk
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.