Защо марките трябва да пазят феновете си във Facebook

Защо марките трябва да пазят феновете си във Facebook

Присъствието във Facebook е изгодно за марките, затова те трябва да актуализират корпоративната си страница и да я правят възможно най-приветлива и интересна, съветва UtalkMarketing. Така те могат да ограничат броя на тези, които изключват от началната си страница потока от корпоративни новини.

Потребителите, които стават фенове на марката във Facebook, са по-склонни да купят реалния продукт. Освен това, 92% от тях могат да препоръчат продукта или услугата на свои приятели. Това сочат данните от проучване на рекламната агенция DDB Worldwide, извършено от Opinionway.

Броят и действията на феновете са показателни за степента на продаваемост на продукта и са добър показател за потребителската подкрепа, твърди Катрин Лютие, директор бизнес информация в DDB.

36% от участниците в проучването вече са се отписвали от „фенска“ страница на марка във Facebook – брой, който вероятно ще се увеличава с нарастването на рекламния пазар във социалната мрежа.

Една от основните причини, поради които феновете напускат страниците, е липсата на чести и актуални отговори в комуникацията или недостигът на качествено съдържание, което да задържи интереса им.

Значим риск от загуба на фенове във Facebook има както в по-големия рекламен пазар на Facebook в Чили, така и в разрастващия се пазар във Франция, сочат още данните от анализа.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ