Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо марките трябва да пазят феновете си във Facebook
Присъствието във Facebook е изгодно за марките, затова те трябва да актуализират корпоративната си страница и да я правят възможно най-приветлива и интересна, съветва UtalkMarketing. Така те могат да ограничат броя на тези, които изключват от началната си страница потока от корпоративни новини.
Потребителите, които стават фенове на марката във Facebook, са по-склонни да купят реалния продукт. Освен това, 92% от тях могат да препоръчат продукта или услугата на свои приятели. Това сочат данните от проучване на рекламната агенция DDB Worldwide, извършено от Opinionway.
Броят и действията на феновете са показателни за степента на продаваемост на продукта и са добър показател за потребителската подкрепа, твърди Катрин Лютие, директор бизнес информация в DDB.
36% от участниците в проучването вече са се отписвали от „фенска“ страница на марка във Facebook – брой, който вероятно ще се увеличава с нарастването на рекламния пазар във социалната мрежа.
Една от основните причини, поради които феновете напускат страниците, е липсата на чести и актуални отговори в комуникацията или недостигът на качествено съдържание, което да задържи интереса им.
Значим риск от загуба на фенове във Facebook има както в по-големия рекламен пазар на Facebook в Чили, така и в разрастващия се пазар във Франция, сочат още данните от анализа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.