Защо марките трябва да пазят феновете си във Facebook

Защо марките трябва да пазят феновете си във Facebook

Присъствието във Facebook е изгодно за марките, затова те трябва да актуализират корпоративната си страница и да я правят възможно най-приветлива и интересна, съветва UtalkMarketing. Така те могат да ограничат броя на тези, които изключват от началната си страница потока от корпоративни новини.

Потребителите, които стават фенове на марката във Facebook, са по-склонни да купят реалния продукт. Освен това, 92% от тях могат да препоръчат продукта или услугата на свои приятели. Това сочат данните от проучване на рекламната агенция DDB Worldwide, извършено от Opinionway.

Броят и действията на феновете са показателни за степента на продаваемост на продукта и са добър показател за потребителската подкрепа, твърди Катрин Лютие, директор бизнес информация в DDB.

36% от участниците в проучването вече са се отписвали от „фенска“ страница на марка във Facebook – брой, който вероятно ще се увеличава с нарастването на рекламния пазар във социалната мрежа.

Една от основните причини, поради които феновете напускат страниците, е липсата на чести и актуални отговори в комуникацията или недостигът на качествено съдържание, което да задържи интереса им.

Значим риск от загуба на фенове във Facebook има както в по-големия рекламен пазар на Facebook в Чили, така и в разрастващия се пазар във Франция, сочат още данните от анализа.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Цитат на деня
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа