"Златна" кокошка снася бира в забавна реклама от Аржентина

Кокошките са новите кучета в рекламата. Домашните пернати са "звезди" в някои от най-култовите реклами от 2013 г.

В края на 2012 г. кучето беше цар на животните в света на криейтива. То беше герой във "вирусни" клипове като тези на Vlokswagen. Играеше роля в ТВ кампаниите на много различни марки в Европа и Северна Америка от различни сектори, включително застраховането и хранителния отрасъл. Маркетинг наблюдатели коментираха, че най-добрият приятел на човека остава ефективен инструмент за рекламиране, защото присъствието му в рекламата предизвиква симпатии сред по-голямата част от аудиторията. А всички знаем вечното "златно" правило - "щом една реклама предизвиква емоции (симпатии), тя работи”.

В края на 2013 г. обаче кучетата бяха детронирани от друг домашен любимец с доста по-практична полза за човешкото население и уникално глуповат вид. Нараства броят на забавните, неангажиращи с дълбоки послания реклами с кокошки. Днешната реклама за деня е поредното доказателство за навлизането на тази тенденция. Агенция Del Campo Saatchi & Saatchi в Аржентина я сътвори за бирата Andes Barley Wine. В нея "магическа” кокошка снася бутилки бира, вместо яйца, заради което собственикът й се вдъхновява и я издига в култ.

А сега и малко терминология. Бирата се казва “barley wine”, защото е вид много ферментирала светла бира с произход от английските земи през 18. век, чието алкохолно съдържание обикновено варира между 8 и 12%. Думата “wine” (вино) се използва, за да покаже, че бирата е подобна като алкохолно съдържание на виното, не че е вино, обяснява Mediabistro.

Историята за „златната” кокошка е кратка – едва над минута, и е заснета в непоправимата атмосфера на Успайалта, Мендоса. Режисирана е от Аугистин Алберди. Тя е поредно потвърждение, че аржентинският криейтив е сила.

Ето я. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ