Златните завети на класиците в рекламата (3)

Златните завети на класиците в рекламата (3)

Лео Бърнет (1891 - 1971)

Когато Лео Бърнет решава да основе легендарната си рекламна агенция през 1935 година, е на 44. Това са времената на Голямата депресия, а за да стартира бизнеса си, той набавя 50 хил. долара капитал като ипотекира дома си и изтегля всички вложения по застраховките си. Тогава част от приятелите му открито му заявяват, че си е загубил ума и само след шест месеца ще му се наложи да продава ябълка на ъгъла на някоя улица. На което той отговаря: „Нищо подобно! Аз ще ги подарявам!”. Затова и до ден днешен във всеки офис на Leo Burnett Company по света на видно място стои купа с ябълки, която да напомня за духовния баща на агенцията и визията му за бъдещето. Всяка година агенцията раздава безплатно над 750 000 ябълки.

Ние пък ви даваме днес възможност да се докоснете до духовното наследство на Бърнет и да го допълнете с крилати негови фрази, пропуснати от нас:

"Ако искате да бъдете оригинални само заради идеята, то всяка сутрин можете да се явявате на работа с пръст в устата. "

"Всеки глупак може да създаде лоша реклама, но само истински гений притежава дарбата да не разваля добрата реклама. "

"Рекламата – това е способността да чувстваш и предаваш пулса на бизнеса в думи, хартия и мастило. "

"Ако не ви забележат, ще си останете никой. Трябва да ви забележат, но без крясъци и и лъжи."

"Аз съм един от тези, които вярват, че една от най-големите заплахи за рекламата, не е че лъже хората, а че от нея можеш да умреш от скука. "

"Интересът към живота във всички негови проявление – това е тайната за успеха на великите творци."

"Просто правете добра реклама и парите ще дойдат при вас.”

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ