Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И Pepsi със звезден футболен отбор
Събирането на футболни звезди в отбор под шапката на бранд става все по-разпространена практика в маркетинга.
След като Samsung предприе през миналата година мащабна рекламна кампания с участието на Франц Бекенбауер, който избра играчите на Galaxy 11 – звезден футболен отбор на Samsung, който „да спаси света”, Pepsi приложи същата тактика.
Американският бранд безалкохолни напитки събира на едно място майстори на най-популярния спорт, за да създаде група от футболни легенди. Инициативата се вписва в интереса на компанията към известните лица от футбола - от 15 години насам тя ги показва в рекламата си.
19 от най-известните футболисти в света от 5 континента и 20 държави стават посланици на Pepsi, за да вдъхновят феновете „да живеят сега”, съобщават от компанията. Те са четирикратният играч №1 на ФИФА, звезда на „Барселона” и посланик на Pepsi от години Лео Меси, аржентинският нападател Серхио Агуеро, младият английски талант Джак Уилшър, бразилският защитник Давид Луиз, голмайсторът Робин ван Перси, испанската легенда Серхио Рамос, Хуан Гюлермо Куадрадо (Колумбия), Клинт Демпси (САЩ), Тарик Елионуси (Норвегия), Мейнор Фигероа (Хондурас), Марио Гомес (Германия), Венсан Компани (Белгия), Кемар Лорънс (Ямайка), Виктор Мозес (Нигерия), Петер Осаз Одемвинги (Нигерия), Орибе Пералта (Мексико), Андрий Пятов (Украйна), Мохамед Сала (Египет) и Гилфи Пор Сигурдсон (Исландия).
С обявяването на футболни посланици започват и серия активности, в които ще се включи и бутилировачът на марката за България „Куадрант Бевъриджис”. Маркетинг подходът е следният: Играчите ще се покажат в нова реклама на Pepsi по-късно през годината. Освен това, някои от тях ще се появят върху опаковка на лимитирана серия продукти, чийто замисъл е да пресъздаде ентусиазма на играта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.