И Pepsi със звезден футболен отбор

И Pepsi със звезден футболен отбор

И Pepsi със звезден футболен отбор

Събирането на футболни звезди в отбор под шапката на бранд става все по-разпространена практика в маркетинга.

След като Samsung предприе през миналата година мащабна рекламна кампания с участието на Франц Бекенбауер, който избра играчите на Galaxy 11 – звезден футболен отбор на Samsung, който „да спаси света”, Pepsi приложи същата тактика. 

Американският бранд безалкохолни напитки събира на едно място майстори на най-популярния спорт, за да създаде група от футболни легенди. Инициативата се вписва в интереса на компанията към известните лица от футбола - от 15 години насам тя ги показва в рекламата си. 

19 от най-известните футболисти в света от 5 континента и 20 държави стават посланици на Pepsi, за да  вдъхновят феновете да живеят сега”, съобщават от компанията. Те са четирикратният играч №1 на ФИФА, звезда на „Барселона” и посланик на Pepsi от години Лео Меси, аржентинският нападател Серхио Агуеро, младият английски талант Джак Уилшър, бразилският защитник Давид Луиз, голмайсторът Робин ван Перси, испанската легенда Серхио Рамос, Хуан Гюлермо Куадрадо (Колумбия), Клинт Демпси (САЩ), Тарик Елионуси (Норвегия), Мейнор Фигероа (Хондурас), Марио Гомес (Германия), Венсан Компани (Белгия), Кемар Лорънс (Ямайка), Виктор Мозес (Нигерия), Петер Осаз Одемвинги (Нигерия), Орибе Пералта (Мексико), Андрий Пятов (Украйна), Мохамед Сала (Египет) и Гилфи Пор Сигурдсон (Исландия).

С обявяването на футболни посланици започват и серия активности, в които ще се включи и бутилировачът на марката за България „Куадрант Бевъриджис”. Маркетинг подходът е следният: Играчите ще се покажат в нова реклама на Pepsi по-късно през годината. Освен това, някои от тях ще се появят върху опаковка на лимитирана серия продукти, чийто замисъл е да пресъздаде ентусиазма на играта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ