И Световният съвет по златото с рекламен клип

Световният съвет по златото (WGC) разпространи нов, забавен рекламен филм, който подсказва елегантно, че златните накити са една чудесна инвестиция за мъжете.

Рекламата е поднесена с чувство за хумор, пишат авторите в campaignindia.in. Тя е дело на агенция BBH Индия и показва свекърва, която разговаря с бъдещета си снаха за безценния подарък, който мъжът й е направил. Случката се развива по време на дивали (или дипвали) - индийски празник, равнозначен на християнската Коледа.

Маркетинг директорът Прачи Тиуари разказва, че е решил да заложи на "много свеж и иновативен подход" в кампанията на съвета. С него той иска да подчертае колко е печеливша днес инвестицията в този скъп метал. По думите му, рекламата припомня вечната стойност на златото на фона на ключовите семейни връзки, основани на емоцията.

Филмчето се разпространява в мрежата със субтитри на английски език. Можете да го видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ