Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изградете личната си марка в интернет!
Превръщането на собствената персона в марка еволюира, откакто гуруто по мениджмънт Том Питърс дефинира термина „личен брандинг” през далечната вече 1997 г.
Днес личната ви марка отразява информацията, която мрежата съдържа за вас – и особено социалните медии. Ако искате да се превърнете в запазена марка с влияние, последвайте тези съвети на брандинг експерта Джефри Джеймс, които са базирани на интервюта с четирима от най-умните специалисти в бизнеса.
1. Познавайте себе си и онова, в което сте най-добри
Личната ви марка отразява кои сте, така че не можете да я създадете, ако не се познавате добре. Това не означава да сте постоянно втренчени в пъпа си, а да имате реалистична преценка за силните и слабите си страни, за това, което обичате да правите и за уменията, които сте усъвършенствали или тепърва ще усъвършенствате.
2. Създайте запомнящо се име на своята марка
Ако собственото ви име е уникално – това е името на вашата лична марка! Ако не е, измислете някое, например хибрид от собственото ви име и кариерата, към която сте се насочили. „Хората трябва да намират вас, а не някой със същото име”, съветва писателят Дан Шоубъл. Помнете обаче – ако вложите кариерата си в това име, сте обвързани с нея за дълго време!
3. Очертайте интернет територията си
Купете името на домейна, което отговаря на вашата марка, и си направете страница във Facebook, профил в Twitter, Google+ и т.н. Ако откриете, че някой вече притежава домейн с вашето име, измислете си ново. В LinkedIn ще използвате собственото си име, така че поместете марката в профила си така, че добре да се вижда и помни.
4. Направете уебсайт с името си
Това е по-лесно, отколкото може би си мислите. Няма нужда да се мъчите със сложни програми за създаване на сайтове, когато можете да създадете нещо напълно функционално и привлекателно с продукт като WordPress. Така или иначе не ви трябва традиционна страница, защото такива сайтове изглеждат твърде „институционални”.
5. Обновявайте автоматично
За да намалите работата по всички тези интернет платформи, инсталирайте приложение, което ви позволява да публикувате едновременно във всички социални медии. Такова е например безплатното приложение на Hootsuite.com, но в мрежата има много други безплатни и платени алтернативи.
6. Редовно споделяйте полезно съдържание
Не се мъчете да бъдете блогър на пълен работен ден. Вместо това споделяйте „полезни съвети за продуктите/услугите, които предлагате, подходящи новини и лични съобщения, които изграждат емоционална връзка между вас и аудиторията ви и създават за вас позитивен образ. Бъдете активни например в някаква филантропска кампания и съобщавайте за това”, съветва Клара Ших, генерален директор на Hearsay Social и автор в Harvard Business Review.
7. Търсете обратна връзка от доверени хора
Съветите и поощрението на другите са много важни за развитието на личната ви марка в правилната посока. Филип Стирлунд – директор на The Summit Group, препоръчва да си съставите „борд на директорите” – група от няколко доверени колеги и приятели, които да оценяват онлайн усилията ви и да действат като неофициален съветнически корпус.
8. Бъдете автентични, дори рискувайте малко
Стига да не се представяте като луди или странни, малко лично мнение в онлайн присъствието ви може само да бъде от полза, съветва Мег Джузепи, автор на книгата „23 начина, по които саботирате търсенето си на работа”. „Не приемайте, че автентичността ще отблъсне хората”, казва тя. „Никой не се интересува от роботи”.
Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.