Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изкуството да превръщаш рекламите в услуги
Ние, хората в маркетинга, ставаме все по-креативни и иновативни в усилията си да убедим потребителите да купуват продукта ни. Или да изтеглят приложението ни. В постоянно търсене сме на най-изобретателните начини да достигнем до хората. По-често съобщенията ни се изгубват. Потребителите остават с чувството, че са атакувани от непоискано съдържание.
Често, когато мисията ни е изтегляне или продажба, мислим за комуникацията като за начин да служим на бранда, за който работим, не на потребителя. Умните марки използват мобилните канали, за да превръщат рекламирането в услуга, вместо то да е нещо, което прекъсва естественото ежедневие. Този вид поведение на бранда създава по-тясна връзка с крайния потребител. Предлага се допълнителен продукт или услуга, който ще направи живота на човека по-лек.
Ето и няколко примера.
Audi създаде приложението Start Stop – простичка технология, която помага на клиента да пести от батерията на телефона си. Тя ги уведомява когато регистрира работещи приложения, които всъщност не се ползват, а хабят енергия. Изпраща на хората съвет да ги затворят. Това, според компанията, прави телефона, също както Audi, по-ефективен продукт. Приложението се използва за промотиране на технологията на Audi stop-start. Тя автоматично спира двигателя на колата, когато тя е спряма и го рестартира, когато водачът я въведе пак на скорост. Това прави аудитата по-ефективни. Стратегията със предлагането на приложението е полезна, защото окуражава хората да се сдвързват с Audi с някаква ефективност, вместо просто да поднася реклама.
Друг пример: Един от най-малко харесваните аспекти на електронната търговия е невъзможността да се види или изпита чисто физически продукта преди той да се купи. Това е най-голямата бариера пред онлайн поръчките. IKEA представя мобилно приложение, което чрез силата на добавената реалност позволява на потребителите виртуално да редят мебели в домовете си. Технологията ще позволи да сканират мебели и предмети от каталога й в дигитална или печатна версия за есента на 2014 г. и да ги подреждат в пространството на дома си, за да видят как биха изглеждали. Приложението дава 36-градусова картина, използвайки сензори, така че хората да могат да се сдобият с максимално реалистично чувство как би изглеждал интериорът им, ако го обзаведат с новата мебел на шведския бранд.
Nike също рекламира с услуга. Нейната система за тренировки Nike+ е светият Граал на брандираните ползи. Представено през 2006 г., приложението първоначално е създадено да бъде малък предавател , който да се прикачва към обувката и да позволява на бягащите за здраве хора да следят резултатите си. Днес то е усъвършенствано и включва настройки, свързани със социалните медии, като сравнения, с които потренителите могат да предизвикват приятели или да им препоръчват маршрути. Най-атуалната версия на апликацията Nike+ Move се възползва от M& компресора за движение в iPhone 5S и продължително записва данните за движението на хората на телефина, с което го превръща в акселерометър.
От The Drum
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.