Изследване: Младите потребители превключват медиите 27 пъти на час

Изследване: Младите потребители превключват медиите 27 пъти на час

Случва се кошмарът на всеки рекламодател. Потребителите дотолкова се разконцентрират от множеството екрани и видове медии, които ги обграждат, че спират да забеляват рекламите в тях. Това е един от изводите в ново изследване на поведението на младите потребители в САЩ. За него разказват авторите в сайта на AdvertisingAge.

Резултатите сочат, че младежите в страната над 20-годишна възраст превключват различните видове медийни канали 27 пъти в рамките на един час извън работния ден. Това е еквивалент на повече от 13 пъти по време на стандартна едночасова ТВ шоу програма.

Изследването е направено от фирма Boston Innerscope Research по поръчка на Time Inc. Оказва се, че участниците в него са винаги въоръжени със смартфона си в ръка. Докато са у дома наоколо винаги еи дистанционното, а от известно време държат непрекъснато включен и таблета. Вниманието им непрекъснато се прехвърля от едното медийно устройство на другото.

Участниците в изследването са били разделени на две групи от „местни“ и „дигитални имигранти“. Втората група включна потребителите, които са израснали с по-старите технологии на традиционните медии като телевизията, радиото и печата и след това са се адаптирали към новите канали. Те са превключвали медийните устройства „само“ 17 пъти по време на неработен час, тоест, 35% по-малко от другата група.

Всички участници в проучването са били наблюдавани с биометрични колани, прикрепени към тялото им, които са проследили физическите им отговори на излъчването пред тях медийно съдържание в продължение на повече от 300 часа, равни на неработно време. Освен това са били с очила с вградени камери, които са следили коя платформа използват и колко дълго го правят.

Така станало ясно, че всички те, през цялото време са търсели ангажиращо съдържание и са пропускали много неща. Този факт вероятно ще бъде от решаващо значение за рекламодателите. Вероятно той ще промени маркетинг процесите и медийните инвестиции в близко бъдеще, коментират американските автори.

Изследване на Nielsen през миналата година показа, че в последното тримесечие на 2011 г. 45% от американците, които притежават таблети, ги използват ежедневно, докато гледат телевизия. 26% ползват двете устройства едновременно веднъж на ден. Притежателите на смартфони са показали същите навици, посочват от Nielsen.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ