Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изследване: Младите потребители превключват медиите 27 пъти на час
Случва се кошмарът на всеки рекламодател. Потребителите дотолкова се разконцентрират от множеството екрани и видове медии, които ги обграждат, че спират да забеляват рекламите в тях. Това е един от изводите в ново изследване на поведението на младите потребители в САЩ. За него разказват авторите в сайта на AdvertisingAge.
Резултатите сочат, че младежите в страната над 20-годишна възраст превключват различните видове медийни канали 27 пъти в рамките на един час извън работния ден. Това е еквивалент на повече от 13 пъти по време на стандартна едночасова ТВ шоу програма.
Изследването е направено от фирма Boston Innerscope Research по поръчка на Time Inc. Оказва се, че участниците в него са винаги въоръжени със смартфона си в ръка. Докато са у дома наоколо винаги еи дистанционното, а от известно време държат непрекъснато включен и таблета. Вниманието им непрекъснато се прехвърля от едното медийно устройство на другото.
Участниците в изследването са били разделени на две групи от „местни“ и „дигитални имигранти“. Втората група включна потребителите, които са израснали с по-старите технологии на традиционните медии като телевизията, радиото и печата и след това са се адаптирали към новите канали. Те са превключвали медийните устройства „само“ 17 пъти по време на неработен час, тоест, 35% по-малко от другата група.
Всички участници в проучването са били наблюдавани с биометрични колани, прикрепени към тялото им, които са проследили физическите им отговори на излъчването пред тях медийно съдържание в продължение на повече от 300 часа, равни на неработно време. Освен това са били с очила с вградени камери, които са следили коя платформа използват и колко дълго го правят.
Така станало ясно, че всички те, през цялото време са търсели ангажиращо съдържание и са пропускали много неща. Този факт вероятно ще бъде от решаващо значение за рекламодателите. Вероятно той ще промени маркетинг процесите и медийните инвестиции в близко бъдеще, коментират американските автори.
Изследване на Nielsen през миналата година показа, че в последното тримесечие на 2011 г. 45% от американците, които притежават таблети, ги използват ежедневно, докато гледат телевизия. 26% ползват двете устройства едновременно веднъж на ден. Притежателите на смартфони са показали същите навици, посочват от Nielsen.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.