Иновация от Nivea: Печатна реклама зарежда мобилен телефон


Агенция Giovanni + Draftfcb създаде за Nivea в Бразилия иновативна печатна реклама, която може да зареди батерията на мобилен телефон.

В рекламата има вграден тънък соларен панел, обясняват авторите на Adweek. Тя е поставена в бразилското списание Veja Rio и всъщност се стреми да привлече вниманието на читателите на изданието на плажа. Рекламираният продукт е нов слънцезащитен крем на Nivea.

Това е последната иновация в изработката на реклама, отразена в световните маркетинг медии, след набралия популярност по-рано билборд, който генерира питейна вода от въздуха на пустинния град Лима в Перу.

Видео популяризира кампанията в мрежата и показва как соларната батерия работи. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт