Иновация от Nivea: Печатна реклама зарежда мобилен телефон

Агенция Giovanni + Draftfcb създаде за Nivea в Бразилия иновативна печатна реклама, която може да зареди батерията на мобилен телефон.

В рекламата има вграден тънък соларен панел, обясняват авторите на Adweek. Тя е поставена в бразилското списание Veja Rio и всъщност се стреми да привлече вниманието на читателите на изданието на плажа. Рекламираният продукт е нов слънцезащитен крем на Nivea.

Това е последната иновация в изработката на реклама, отразена в световните маркетинг медии, след набралия популярност по-рано билборд, който генерира питейна вода от въздуха на пустинния град Лима в Перу.

Видео популяризира кампанията в мрежата и показва как соларната батерия работи. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп