Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Иновация от Nivea: Печатна реклама зарежда мобилен телефон
Агенция Giovanni + Draftfcb създаде за Nivea в Бразилия иновативна печатна реклама, която може да зареди батерията на мобилен телефон.
В рекламата има вграден тънък соларен панел, обясняват авторите на Adweek. Тя е поставена в бразилското списание Veja Rio и всъщност се стреми да привлече вниманието на читателите на изданието на плажа. Рекламираният продукт е нов слънцезащитен крем на Nivea.
Това е последната иновация в изработката на реклама, отразена в световните маркетинг медии, след набралия популярност по-рано билборд, който генерира питейна вода от въздуха на пустинния град Лима в Перу.
Видео популяризира кампанията в мрежата и показва как соларната батерия работи. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.