Историята на Honda в майсторска реклама от 2 минути

Екипът на агенция Wieden + Kennedy, Лондон, показа, че работата му иде отръки с тази идейна и добре изработена реклама по повод 65-годишнината на Honda в бизнеса.

В рамките на 2 минути агенцията разказва цялата продуктова история на японския производител на автомобили, мотоциклети и двигатели от 1948 година насам. Започва се от една гайка.

Видеото се казва “Hands” или „Ръце”, което не е случайно. Авторите рекламисти залагат в него на движението на човешките ръце. Целта им била да създадат реклама, която може да се разбере от всеки, говорещ всеки език, в който и да е край на света. И да покажат постиженията на компанията, достойни за уважение.

Ръцете са символ на преобразуването на енергия във всяка култура, отбелязва Adme.ru. Именно тази енергия е довела до развитието на Honda през годините, смятат те.

Ето я и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ