Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята на Honda в майсторска реклама от 2 минути
Екипът на агенция Wieden + Kennedy, Лондон, показа, че работата му иде отръки с тази идейна и добре изработена реклама по повод 65-годишнината на Honda в бизнеса.
В рамките на 2 минути агенцията разказва цялата продуктова история на японския производител на автомобили, мотоциклети и двигатели от 1948 година насам. Започва се от една гайка.
Видеото се казва “Hands” или „Ръце”, което не е случайно. Авторите рекламисти залагат в него на движението на човешките ръце. Целта им била да създадат реклама, която може да се разбере от всеки, говорещ всеки език, в който и да е край на света. И да покажат постиженията на компанията, достойни за уважение.
Ръцете са символ на преобразуването на енергия във всяка култура, отбелязва Adme.ru. Именно тази енергия е довела до развитието на Honda през годините, смятат те.
Ето я и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.