Историята на Honda в майсторска реклама от 2 минути


Екипът на агенция Wieden + Kennedy, Лондон, показа, че работата му иде отръки с тази идейна и добре изработена реклама по повод 65-годишнината на Honda в бизнеса.

В рамките на 2 минути агенцията разказва цялата продуктова история на японския производител на автомобили, мотоциклети и двигатели от 1948 година насам. Започва се от една гайка.

Видеото се казва “Hands” или „Ръце”, което не е случайно. Авторите рекламисти залагат в него на движението на човешките ръце. Целта им била да създадат реклама, която може да се разбере от всеки, говорещ всеки език, в който и да е край на света. И да покажат постиженията на компанията, достойни за уважение.

Ръцете са символ на преобразуването на енергия във всяка култура, отбелязва Adme.ru. Именно тази енергия е довела до развитието на Honda през годините, смятат те.

Ето я и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: Ако бях сам, бих подал оставка веднага
Мирчев: "Защо лъжеш?", Пеевски: "Не на омразата!"
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Рубио: Основният спорен въпрос в преговорите са 20% от Донбас, контролирани от Киев
Европейската прокуратура повдигна официално обвинения на бившия първи дипломат на ЕС Федерика Могерини
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл