Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята на една стогодишна марка
Една от най-разпознаваемите марки в света празнува юбилей. Тази година се навършват 100 години от създаването на NIVEA.
БайерсдорфИсторията на отдавна познатата в България малка синя кутийка с бял, ароматен крем започва точно преди век. Тогава д-р Оскар Тропловиц изкупува базираната в Хамбург компания „Байерсдорф”. Научният съветник на Тропловиц - проф. Пол Герсон Уна привлича вниманието на собственика към един напълно нов вид емулсия – Eucerit (от лат. “красив восък”). Тази нова емулсия прави възможно разработването на първия в света устойчив, индустриално производим крем, основан на комбинацията от масло и вода.
Така възниква уникалния, предпазващ кожата бял крем NIVEA. До 1925 г. е използвана кутийка NIVEA в художествен стил Аrt noveau. След това дизайнът е изчистен и се появява популярната синя кутийка с бял надпис, която познаваме и днес.
Още през 30-те години на миналия век обхватът на продуктите NIVEA е разширен значително. Към асортимента са добавени крем за бръснене, шампоан и олио за тяло. През 60-те години все повече европейци започват да пътуват. Плажът и морето в Южна Европа стават част от модата на времето. NIVEA отговаря на тази тенденция и започва да предлага слънцезащитни продукти.
Реклама, 1940 г.Компанията разпространява поредица от рекламни кампании под формата на плакати и илюстрации в печатните медии. Част от тези реклами достигат и до българските потребители чрез страниците на списанията и външната реклама в големите градове. Така вниманието към NIVEA се увеличава и марката се утвърждава до днес, когато се предлагат над 500 различни продукта с това име.
Въпреки столетната история, рецептата на популярния бял защитен крем NIVEA от масло и вода обаче остава почти същата. Деликатното ухание на крема все още се състои от цветен букет от рози, момина сълза и люляк, който е фино завършен с кехлибар.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Дронове бяха забелязани над база на НАТО в Белгия
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |В сезона на туршиите купуваме по-скъпо зеле и карфиол
България |Времето: Предимно слънчево с температури до 23 градуса
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.