Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как конкурентите изгубиха битката с Victoria's Secret
Световноизвестният бранд Victoria's Secret се бори с огромна група стартиращи производители на колекции бельо. Те отправят предизвикателство към нея, при това не леко за преодоляване, но брандът остава предпочитан.
Само на американския пазар той отстоява позиции с нови предложения като тези на AdoreMe, Intimint и True & Co., които опитват да съблазнят клиентите с по-ниски цени и повече линии.
AdoreMe например предлага качествено бельо наполовина по-евтино. Intimint моли дамите да попълнят анкета и след това им изпраща текстилни селекции всеки месец в рамките на активна промоционална кампания. Тя подарява бельо, което отговаря на личните предпочитания на всеки участник. True & Co. пък праща на жени пет сутиена месечно, като им дава възможност да задържат този, който харесват най-много.
Безспорно, всички тези конкуренти се държат творчески и приятелски към клиентите. Бизнес моделите им обаче пренебрегват точно това, което прави Victoria's Secret толкова успешна, коментира Business Insider.
Американският бизнес сайт разказва, че през 90-те години Victoria's Secret се е фокусирала върху стойността на предлаганите от нея продукти. Брандът по това време обаче е имал затруднение с развитието, защото не се е различавал с нищо по-специално от други негови конкуренти с по-изгодни цени като Hanes и Maidenform. Така, Victoria's Secret не успява да привлече голямо внимание в сектора, докато всъщност не спира опитите си да бъде евтина. След като започва да съсредоточава маркетинг стратегията си върху изживяването на клиента, тя просперира.
Възходът й започва след като променя интериорния дизайн на магазините си, облепяйки ги с меки розови тапети и поставяйки уютни, приканващи пробни. Служителите й са задължени да са винаги усмихнати, да поздравяват и се научават да мерят размера на сутиени на око.
След това клиентките започват да се стичат и постепенно склоняват да плащат над 50 долара за сутиен. Те чувстват покупката на луксозното бельо за инвестиция в неповторимо изживяване, начин да си угодят и да се почувстват по-женствени, по-привлекателни, повече жени, при това с възможности.
Специалното внимание към максимално доброто обслужване помага на Victoria's Secret да надмине конкуренти като Hollywood и да постигне рекордни продажби дори по време на сериозния икономически спад в Америка.
Въпреки че наблюдатели като изпълнителния директор на AdoreMe Морган Херманд-Вайхе коментират, че "хората са толкова уморени от високите цени и бавната мода на Victoria's Secret", компанията продължава да е атрактивна по свой начин. Наскоро тя отчете 6% повишаване на печалбите във второто тримесечие на 2013 г. и 10-процентно покачване за цялата изтекла година. Това я прави една от най-добре представящите се фирми в целия американски сектор с продажби на дребно.
Жените се редят пред касите й не защото е евтина или има непрекъснато променящ се асортимент на стоките, а защото вярват на бранда, възхищават се на съвършените й "ангели" - рекламни лица, които я популяризират на телевизионния екран в пищно шоу всяка година. И защото масово приемат посещението на Victoria's Secret като лакомство – нещо изкушаващо, скъпо, приятно.
Всичко това, наред с добре развитата й електронна търговия, я правят компания, с която е много трудно да се конкурираш.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.