Как се рекламира "Дачия"


Румънската автомобилна марка под шапката на "Рено" - "Дачия" - разпространява сполучлива реклама на модела й "Лоджи", в който има място за всеки от многолюдното семейство.

Кампанията е изработена от Publicis Conceil, Франция. Посланието в нея перфектно съответства на целевата аудитория купувачи на "Дачия" – европейското семейство от средната класа, което влага парите и времето си в децата и се гордее с това, че не се интригува от безумния лукс.

Тънка психология, постигната в кратка реклама, съчетана с изтъкване на цената. Това е идеята на рекламата, и работи.

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността