Как се рекламира един от най-хитовите сериали

"Игра на тронове" на HBO превзема класациите по гледаемост тази година с третия си, хитов сезон, изработен в САЩ. Сериалът се сдоби с небивала популярност, особено след деветия епизод на сезона му, в който зрителите се сбогуваха с мнозина от любимите си герои. "Загубата" им бе подсилена с още по-окървавен сюжет от този на книгата, по която се прави продукцията, на автора Джордж Р. Р. Мартин.

Шокиращият обрат в сюжета, неизвестен за някои от зрителите, които не са чели дебелите томове на Мартин, предизвика вихър от коментари в мрежата, повечето от които достигнаха до фенове в различни държави по света. Въпреки това, филмът продължава да се рекламира.

"Игра на тронове" оглави списъка на най-пиратските филми, изтегляни в глобален план от интернет през юни, но сериалът се популяризира и в момента. При това с необикновен и интересен маркетинг. 

По-рано, през февруари тази година, филмът се рекламира на страниците на американския вестник "Ню Йорк Таймс" със сенките на два големи дракона върху страниците му. Драконите са от решаващо значение в сюжета на сериала. Идеята на рекламата получи масов положителен отзвук сред маркетинг наблюдателите по целия свят. Включително от британските автори на Brand Republic.

Драконите остават запазена марка на продукцията, изпълнена с човешки страсти, стремеж за власт, родствени връзки и ненавист, наред с фантастични елементи, крале и кралици.

Нова рекламна акция на "Игра на тронове" от вчера привлече вниманието на американските медии за пореден път. В центъра й отново стои мотив, свързан с драконите. Мястото на реализация бе в Европа.

От няколко дни посетителите на плажа в Дорсет, Югозападна Англия, се любуват на уникална гледка - огромен драконов череп. Той е дълъг 12 метра и висок 2,7 метра. От първоначалния дизайн до последните довършителни работи скулптурата е създадена от общо 3 души за 2 месеца. Тя е поставена на брега като промоционална кампания за предстоящото пускане на хитовия сериал на английската услуга за видео стрийминг BlinkBox.

Екип от трима скулптори изработва дизайна на драконовата отломка повече от два месеца, отбелязва AdWeek. "Находката" е може би най-страхотната нетрадиционна маркетинг активност, свързана с филма, от месеци насам, посочват те. Вдъхновена е от сцената, в която Аря Старк открива драконовия череп в подземията на Кралски чертог – столицата на седемте кралства от сюжета на филма. Интересът към нея привлече вниманието на международни медии и доказа, че амбиент рекламата продължава да работи.

Видеото тук показва още.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ