Какво не е маркетингът
Маркетинг все още е модерната дума за продажби. Той е повече здрав разум и търпение, отколкото всичко останало. Освен това е процес, а не събитие.
Маркетингът е абсолютно всеки контакт, който бизнесът има с всеки, който не е част от бизнеса. Той е истината, представена невероятна или изкуството да накараш хората да променят мнението си.
Много собственици на бизнес обаче смятат, че маркетингът е един куп неща, които всъщност не е, коментира в сп. Entrepreneur Джей Конрад Левинсън. Ето няколко примера:
Маркетингът не е реклама. Не мислете, че след като рекламирате, правите маркетинг. Има повече от 200 негови форми. Рекламата е една от тях.
Той не е телемаркетинг. За business-to-business маркетинга малко оръжия успяват толкова добре, но телемаркетингът все пак не е самодостатъчен, не се залъгвайте. Необходими са много повече дейности.
Не е само брошури. Брошурите са важна част от него, но те участват в 15 различни части на инициативата, която ще има успех.
Маркетингът не е телефонен указател с номерата на потенциалните клиенти.
И не е шоу бизнес. Няма друг бизнес като шоу бизнеса и това включва и маркетинга. Той е бизнес, който има за цел да продава; който създава желанието да бъде притежавано нещо, мотивация за по-дълъг живот на продукта. Замисълът не е да забавлява.
Той не е място за хумор. Ако използвате хумор в маркетинга е много вероятно хората да си спомнят смешната ви история, но не и неустоимата ви оферта.
Не е покана за остроумие. И то, както хуморът, изказан от представител на компанията или в нейна реклама, може да разсее вниманието на публиката и да насочи мисълта й към интересната мисъл, а не към това от името на коя компания говори това лице или какво популяризира тази реклама.
Не е уеб-сайт.
Маркетингът не е сложен. Той става сложен за хора, които не успяват да осмислят неговата простота. Той е user-friendly за герила маркетолозите. Те започват с маркетинг план от седем изречения и след това се отдават на реализацията му. Не много сложно.
Той не е чудо. Много пари и думи са били хвърлени на вятъра от собствениците на бизнес с очакването, че той е чудодейна сила, която ще създаде невероятно бъдеще за продукта. Ако бъде направен както трябва е добра инвестиция, но оттам-нататък се иска търпение и планиране.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.