Какво ново във външната реклама?

Какво ново във външната реклама?

Плакати разпознават лицето ви, видеопоток се излъчва на живо на прозореца на колата. Рекламата знае какво обичате и се обръща към вас по име... Това не е сюжет на научнофантастичен филм, а част от вече прилагани технологии за външна реклама.

Нововъведенията в механизмите за "outdoor" често са адаптация на актуалния напредък в секретната сигурност и отбраната.

За радост на големите доставчици на външна реклама, израелската военна индустрия от време на време предлага част от революционните си технологии на свободния пазар, коментира MediaWeek.co.uk.

Софтуерът за разпознаване чрез сканиране на лицето например е първоначално изработен за идентифицирането на терористи. Сега се използва в разработването на иновативните билбордове на бъдещето, от които се очаква да излъчат съвършената персонализирана реклама с нулева вероятност от объркване и загуба на ресурс, заради "облъчване"  на грешна аудитория.

Примерите за впечатляващи нови начини за външно рекламиране вече се случват всеки ден.

Британските агенции Hyperspace и Profero промотираха на Острова новия автомобил Mini Countryman като прожектираха върху предното стъкло на колата видеокадри и споделиха резултатите от рекламната кампания във Facebook.

За разпространението на филма "Аватар" на Blu-ray и DVD агенциите Vizeum, Tea и Hyperspace създадоха 5 аудио плаката, с които хората можеха да свържат мобилните си телефони, за да чуят коментари за филма и да видят клипове на песента към него.

Други улични минувачи във Великобритания имаха възможност да си пуснат любимата песен от iPod-а, като го свържат с билборда на Becks. По-късно те можеха да видят в Twitter и Flickr каква красива картина ще изработи билборда, който е "изслушал" и анализирал ритъма на песента им.

Няколко посетители на мол в Уелс пък бяха подложени на смайващ експеримент. Камери, разположени зад плакати в големия магазин опитаха да разпознаят пола, възрастта и настроението им. И много често успяваха.

Американските рекламни специалисти от Loca Moda също не останаха назад. Те свързаха външната си реклама със социалните мрежи. Показаха как изглежда страницата им във Facebook на екрани в публичните места.

А поддръжници на британските консерватори изумиха минувачи на улицата в тазгодишната предизборна нощ във Великобритания. Те спонсорираха билборд с LED екран, който на всяка минута излъчваше по един политически коментар за изборите в Twitter. Това е настоящето. А какво ли ще е бъдещето тогава?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ