Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Карат България - новото присъствие на Aegis Media Group
Най-бързо развиващата се в света маркетинг и комуникационна група Aegis Media Group разширява дейността си като създава заедно с българската медийна агенция „Маркетинг Комуникации“ ООД новото подразделение Карат България. То ще бъде част от международната Carat Group – водеща независима медийна група, предоставяща пълна гама комуникационни услуги и базирана в 82 страни и ще се фокусира върху интегрираните комуникационни консултантски услуги, дигиталното и медийното планиране и купуване.
Изпълнителен директор на новоучреденото дружество ще бъде Мария Грашнова. Заедно с регионалния мениджър на Aegis Media за Турция, Румъния и България, Хартмут Ристер, тя ще отговаря за развитието на дейността в България и за управлението на висококвалифицирания екип.
„Присъединяването ни към Aegis Media е голямо предизвикателство за нас и сме уверени, че то ще даде тласък на нашата дейност чрез въвеждането на разработените от Карат специфични продукти и услуги и ще стимулира нашия отличен и силно мотивиран екип.“, коментира Мария Грашнова.
„Това събитие оказва подкрепа на стратегията на Aegis Media за по-нататъшното разширяване на нейния географски обхват в Централноевропейския регион и за завоюване на силни пазарни позиции в този разрастващ се и развиващ се пазар. То ни дава възможност да съчетаем натрупания глобален опит и местните умения и ноу-хау, за да постигнем най-високи бизнес резултати за международните и локалните клиенти и за подпомагане на бъдещия ръст на агенцията.“, заяви от ствоя страна Хартмут Ристер
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От днес терминалът в Александруполис работи на 75% от капацитета си
Енергетика |Компанията на Уорън Бъфет купува за 10 млрд. долара нефтения бизнес на Occidental Petroleum
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.